Inlägg från: Theoblyoneee84 |Visa alla inlägg
  • Theoblyoneee84

BF MAJ 2015

Hej tjejer jag tänkta hoppa in här om det är ok :) plussade för en vecka sedan, är nu i v 4+3. Andra barnet nu då vi har en son född januari 2013 :D ska bli så spännande!

• Theoblyoneee84
    niiina skrev 2014-08-26 09:29:19 följande:

Stort grattis och Välkommen! :)

Tack så jättemycket :D hur mår ni alla? Har ni mycket symtom?

Veckan jag plussade hade jag molvärk i stort sett hela tiden men nu kommer det bara några gånger per dag, sen är bröstvårtorna lite ömma. Annars mår jag som vanligt!
  • Theoblyoneee84
    aalexxandra92 skrev 2014-08-26 17:18:14 följande:

Jag fick inskrivning 2 oktober och är då i vecka 10 eller 11 då tror jag :-P är i vecka 4+3 idag

Vi har berättat för våra föräldrar bara, för jag tänker som dig, man vill ju ändå att de ska veta ifall något går snett... Resten av släkten och vänner får veta tidigast v 12

Håller tummarna att alla här inne får behålla sina små i magen <3

Vad kul, då är vi exakt lika gången :D är också född 92.

Vi kommer vänta att berätta till vecka 12, det gjorde vi med sonen med och det känns som det bästa :)
  • Theoblyoneee84
    corran skrev 2014-08-26 19:39:09 följande:

Hej hoppar in här, plussade idag :D BF blir runt den 7-10 maj :) är 21 år och 2a barnet :)

Vad kul, stort grattis :D hur gammal är ditt andra barn?

Jag själv är 22 år och har ett barn på 1,5 år och är nu i v 4+3 :)
  • Theoblyoneee84
    corran skrev 2014-08-26 20:49:46 följande:

Tack! :) Grattis till dig också!

Han har precis fyllt 1 år :)

Tack så mycket! :)

Okej vad roligt, ska bli kul med syskon:)
  • Theoblyoneee84
    aalexxandra92 skrev 2014-08-27 01:48:30 följande:

Åh vad kul! Vart bor du någonstans då? såg att du har ett tidigare barn på 1,5 år... jag har ett tidigare barn som är 1 år och 3 månader nu

Vad kul att träffa massa likasinnade!

Superkul att vi är så många i gruppen nu!

Vad kul, då skiljer det ju bara några månader på våra :D är det en pojk eller flicka?

Ja det är så himla kul när man möter folk i liknande situation :) vi bor i jönköping. Vart bor ni?:)
  • Theoblyoneee84
    niiina skrev 2014-08-29 22:54:28 följande:

Jag håller mina tummar för dig!

Lite sent nu men annars kan man ju köpa billiga test på nätet. Jag köpte 21 tester för 100 kr. Rätt Ok pris och guud vad man kan slöstesta sen

Jag minns faktiskt inte när jag plussade med mina söner, tror det kan skilja sig från grav till grav.

Hur långt har du kommit i din utbildning föresten? Jag har läst 5 av 6 terminer men har av någon märklig anledning avbrutit studierna. Trodde jag snabbt skulle komma tillbaks men har ingen som helst motivation :-/

Jag hat precis påbörjat termin 5/6 på högskolan vilket kommer att resultera i att det är en kurs jag antagligen inte kommer hinna göra innan bebis kommer (om allt går som det ska). Men jag är glad ändå och ser det som en kurs jag ev kan göra klart under mammaledigheten så har jag tur kanske jag kan ta examen med min klass men vänta söka efter legitimation efter jag gjort sista kursen :) men jag tycker allt känns så tidigt ännu att planera.
  • Theoblyoneee84

5+2 idag, extrem trötthet, lite illamående på morgnarna. Uppsvälld mage efter jag ätit och lite molvärk i tjejmagen ibland. Dock inga spända bröst :)

Svar på tråden BF MAJ 2015