Inlägg från: bohan85 |Visa alla inlägg
  • bohan85

BF MAJ 2015

Jag har bf runt månadsskiftet april/maj så jag hänger gärna med här. Plussade i söndags 4-5 dagar innan BIM.

• bohan85

Hmm, råkade trycka på skicka innan jag var klar.
    Vårt första försök och jag blev gravid direkt. Första barnet, 28 år.

• bohan85
    Nostalgity skrev 2014-08-21 16:57:29 följande:

Var det någon av er som hade vita flytningar från äl.fram.till +et? Samt och eller, ilande smärta i ljumsken ut till ryggen?

Vet inte vart jag ska ställa denna fråga, men de bara känns som att jag är gravid.

Har aldrig känningar i nedre delarna annars.

Har två barn sen innan. Kan som tidigast testa på måndag.

ja vita flytningar och ont över vad jag tror är vä äggstock samt mensmol
  • bohan85
    Nostalgity skrev 2014-08-24 19:16:29 följande:

Hejsan. Imorgon ska jag alltså testa mig för första gången, å är jag inte gravid så börjar jag bli sjuk lr nå :-P. Molningar i tjejmagen som ilar ut i ljumskarna.skorna, trött i ryggslutet,trött, känslig, halsbränna..you Name it! Men..vad heter clearblue s test där + lr - kommer digitalt? Alltså inte dessa med vecko indikator. Hittar de inte på internet. Är imorgon på äl +10 eller +12. Vill veta hur pålitligt det är såhär tidigt. Har massor av molvärk å de sliter å drar! Å med tanke på andra symptom så bör jag ha rätt hög hcg halt.

På cb´s test där man kan testa tidigt så tror jag att på bim - 4 får 56% rättvisande svar och sedan stiger siffran närmare bim. Jag plussade med cb´s (ej digitalt) 4-5 dagar innan bim. 4-5 dagar pga min cykel är 27-28 dgr.
  • bohan85
    corran skrev 2014-08-28 19:50:04 följande:

Har ni mycket växtvärk redan? Jag är bara i v 3+5 och har sån sjuk mensvärk till och från!! Antar att det är väktvärk, det stårlar ända ut i benen ibland..

Jag har också mycket mensvärk till och från, trodde inte det skulle komma så här tidigt, är i 4+6 idag och har känt såhär ända sedan ca 7 dagar innan BIM men det har blivit kraftigare. Är första barnet.
  • bohan85
    Innaj skrev 2014-08-29 18:13:05 följande:
    Blir jätte orolig när man känner att det "rinner till" åh springer på toa hela tiden för att se så det inte är blod ! Hoppas det avtar snart :)
    Precis så har jag det också, nervös varje gång innan man ser att det inte är blod.
Svar på tråden BF MAJ 2015