BF MAJ 2015
Jag har bf runt månadsskiftet april/maj så jag hänger gärna med här. Plussade i söndags 4-5 dagar innan BIM.
Jag har bf runt månadsskiftet april/maj så jag hänger gärna med här. Plussade i söndags 4-5 dagar innan BIM.
Hmm, råkade trycka på skicka innan jag var klar.
Vårt första försök och jag blev gravid direkt. Första barnet, 28 år.
Var det någon av er som hade vita flytningar från äl.fram.till +et? Samt och eller, ilande smärta i ljumsken ut till ryggen?
Vet inte vart jag ska ställa denna fråga, men de bara känns som att jag är gravid.
Har aldrig känningar i nedre delarna annars.
Har två barn sen innan. Kan som tidigast testa på måndag.
#19: vet faktiskt inte.
#20: Mensmol, ömma bröst.
Hejsan. Imorgon ska jag alltså testa mig för första gången, å är jag inte gravid så börjar jag bli sjuk lr nå :-P. Molningar i tjejmagen som ilar ut i ljumskarna.skorna, trött i ryggslutet,trött, känslig, halsbränna..you Name it! Men..vad heter clearblue s test där + lr - kommer digitalt? Alltså inte dessa med vecko indikator. Hittar de inte på internet. Är imorgon på äl +10 eller +12. Vill veta hur pålitligt det är såhär tidigt. Har massor av molvärk å de sliter å drar! Å med tanke på andra symptom så bör jag ha rätt hög hcg halt.
Har ni mycket växtvärk redan? Jag är bara i v 3+5 och har sån sjuk mensvärk till och från!! Antar att det är väktvärk, det stårlar ända ut i benen ibland..