Inlägg från: Juliaa1998 |Visa alla inlägg
  • Juliaa1998

Idag dog min mamma!!

Herre min skapare?tror inte att det är sant!! Fik ett meddelande ifrån pappa idag och han berättade att mamma har dött!!! Idag!! Jag är förtvivlad för jag älskade min mamma även om jag har haft det jobbigt!! Jag bor hos mormor och morfar och jag mår så j*vla dåligt nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till? Tårarna sprutar och pappa sa att mamma hade cancer?
    Min syster bryr sig inte ett skit men jag gråter floder?jag har förlorat min mamma för alltid?snyft. Har ni några råd till mig om hur jag ska må mindre dåligt psykiskt??

• Svar på tråden Idag dog min mamma!!
  • Juliaa1998
    Aaamanda skrev 2014-08-20 15:45:38 följande:

Åh beklagar!! Men visste du inte om att din mamma var sjuk? Förstår att du måste vara väldigt ledsen. Låt det ta sin tid. Kram

Tack! Nej jag visste inte om att hon hade cancer. Det är svårt att acceptera att hon är i himlen nu? :'(
  • Juliaa1998
    Aaamanda skrev 2014-08-20 15:56:50 följande:

Ja det är såklart lite overkligt för dig ännu. Det tar ett tag att förstå. Speciellt om du inte visste att hon var sjuk. Men förlåt att jag frågar, vad har du för relation till din pappa? Tänkte eftersom han skrev meddelande och inte ringde. Hoppas ni kan stötta varandra

Behöver inte be om ursäkt. Min pappa har inte älskat mig. Min relation till mamma var bättre. Min pappa gratulerar mig inte på födelsedagen ens.
Svar på tråden Idag dog min mamma!!