Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D
Angående förlossning tror jag att jag oroar mig för precis allt. Smärtan. Att det ska gå fel. Att det inte finns tillräckligt med resurser. Allt... Känns som att ett planerat snitt passar mig bättre, även om det också känns obehagligt och skrämmande så känns det hanterbart vilket inte en vaginal förlossning gör (för mig).
Just nu längtar jag efter att få gå på nästa ul för att se hur de har det... Jag hoppas att de mår väl... Sambon och jag har berättat för våra chefer nu men annars håller vi tyst ett tag till om det går.
Förresten, verkar vara många med illamående här inne (kul för oss, dubbla bebisar - dubbelt illamående...). Är det någon mer än jag som har som att illamåendet är mer vissa dagar och mindre vissa, och att man kräks vissa dagar men inte andra? Känns skumt... Håller verkligen tummarna att det kommer gå över....
Klart du skall ta alvedon när du har ont. Jag tror att det är bra mycket skadligare för de små om man går runt och lider och spänner sig och har ont än några alvedon hit eller dit
Japp, illamående här också. Varierar i styrka men jag spyr iaf inte såsom många andra. Jag hoppas också att det skall gå över men ev gör det kanske inte det :-/ Jaja, mår inte illa hela dagarna utan mest på kvällar och nätter så det är ju alltid något