Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D
Twingo carrier.
Blir väl inte så billigt precis med fraktkostnaden från USA på det... Men så heter den iaf.
Twingo carrier.
Blir väl inte så billigt precis med fraktkostnaden från USA på det... Men så heter den iaf.
Tack! Skall kolla in . Men visst verkar de sitta i grodposition i den jag länkade till?
Jag undrar hur bekväm weegon är för den som bär, det ser ut att ligga mycket vikt över axlarna. Det hade jag haft svårt att klara av.
Den andra bärselen är ju å andra sidan från några månader och uppåt...
Men se där ja, tycker ni överdriver att ni har så stora magar Min verkar ju helt normal nu. Men vad svårt å få med den på bild när man fotar själv... Vecka 23.
Ursäkta 100 inlägg på raken, jag borde börja skriva färdigt innan jag postar. Vet inte hur jag ligger alls med SF mått, hon tog ett sist barnmorskan å har tyvärr glömt vad det låg på, och hon jämförde inget med vilken vecka det skulle motsvara om det var enling-graviditet. Hon sa bara att det var inom ramen för normalt, med tvillingar, och det var mest det jag ville höra just då Men nästa gång ska jag fråga.
Jag googlade twingo baby carrier så kom jag hit twingocarrier.com/phone/index.html
Finns tydligen en bil som heter twingo annars
Man skulle ju vilja hitta någon vettig recension på bärselarna helst.
Nej den är för bak och fram, den är ju från några månader och uppåt som sagt. Det är därför jag är inne på två st mei tais, absolut billigast eftersom svärmor syr och flest valmöjligheter och längst användningstid. Med breda axel"remmar" så man kan bre ut den över ryggen för bästa fördelning av tyngden.
Vad skönt att det såg så fint ut och att den kritiska perioden snart är över
Är det enäggstvillingar som föds för tidigt så ofta, för det är vanligare än med tvåäggs att de kommer tidigare va? Har jag för mig att jag hört nån gång.
När jag har frågat så har jag fått nej, det gäller alla tvillingar oavsett enäggs eller tvåäggs men vet inte om statistik finns för enbart enäggs eller enbart tvåäggs faktiskt?
Skönt å ha det gjort, vi ska också kolla på vagnar i affären nån dag brukar vi säga men det ska ju hinnas med också. Min man jobbar ju skift å det känns som vi aldrig är hemma samtidigt. Han är lite sugen på dagjobb men det kanske inte är helt rätt läge å byta heller å komma in i ett nytt jobb med nya barn å föräldraledighet mitt i allt
Får man fråga vad vagnen gick loss på, var den ny förresten?