Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D
Var på första "riktiga" besöket hos min vanliga bm idag. :) Är i v 22 nu, hon kollade SF-måttet och jag ligger ungefär i stil med enlinggraviditet i v 25...Är en liten tjockis nu känner jag! Tror midjemåttet ökat till 95 cm eller nåt sånt när jag mäter runtom och det brukar jag inte direkt ha annars :) Men jag tolkar det som att då borde ju småttisarna växa där inne i alla fall. :)
Tvilling 1 hade en hjärtfrekvens på 150 och tviling två 142 och de låg inte still långa stunder i taget så hon hade lite trixigt att lyssna på dem ;)
Nästa koll på specMVC blir om typ en vecka. Hoppas det ser fint ut då med! :)
Vi funderade på att börja handla spjälsäng och lite smått och gott från IKEA snart... Fler än vi som tänkt att de ska få dela säng till en början?
Vagn har vi beställt en Bugaboo Donkey Twin från Babyproffsen, kändes säkert och bra iom deras förlossningsgaranti. :)
Hur mår ni andra? :)
Räknar ner timmarna nu tills jag blir 100% sjukskriven! Ca 10 timmar kvar att jobba (det har blivit mer än 50% de senaste dagarna så tänkte inte jobba många timmar imorn är tanken). Känns helkonstigt men skall samtidigt bli så skönt att kunna vila ordentligt!