JhjärtaK skrev 2014-11-20 09:42:07 följande:
Var hos bm idag och allt såg bra ut. Tv 1 hade 140 i puls och Tv 2 hade 145. De var lite svårare att hitta idag och rörde runt mycket därinne och sparkade och höll på
Mitt hb var åt det lägre hållet på 110 så jag ökar till två niferex varannan dag och en varannan dag så får vi se om det gör att hb stiger.
Blodsocker på 6,2 vilket är högre än vad jag har i vanliga fall men bm sa att det berodde nog på infektionen jag har i kroppen och att det ändå var ett bra värde.
Blodtrycket var 110/55 så lågt vilket ju är bra, puh!
Jag blir sjukskriven 50% fr.o.m. måndag då jag nästan är i vecka 23.
Hon mätte inte sf-måttet men det är nog inte åt det lägre hållet då det i väntrummet kom ut en annan bm och frågade om det var någon som hade bokat tid för inskrivning och när ingen sa ja så frågade hon var och en och när hon kom till mig så tittade hon på magen och sa "ja nej du har ju inte bokat tid för inskrivning", haha!
Hehe, nä magen finns där minst sagt. Mitt SF-mått i vecka 22 var som att jag var i vecka 29, nu har magen växt ännu mer och vågar inte gissa på vad det kan vara nu.. :O
Skönt att allt ser bra ut, jag kollade igår med läkaren om hur många besök jag ska göra hos BM, hon sa att det var ok att gå till BM en gång i månaden då dom kommer ta blodtryck och urinprov varje gång jag är på UL (varannan vecka), känns skönt faktiskt, jag är ju lite nojjigt lagd ;)