Inlägg från: Mamly1983 |Visa alla inlägg
  • Mamly1983

Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D

Fick reda på igår att vi väntar tvillingar. Ev fanns där en tredje. Men är bara i 5+2 så nästa vecka visste vi mer!

Ganska omtumlande! Var hittar man trillingvagn om det blir aktuellt?!

• Mamly1983

Tackar!

Det blir att skaffa ny bil iaf .. Haha

Vi har två sen tidigare!

En son på 13 och en dotter på 7!

Jag och min man är 31 år:)

• Mamly1983

Ni som har barn sedan tidigare. Upplever ni att ni har mer växtvärk denna gången med tvillingar?

• Mamly1983
    JhjärtaK skrev 2014-09-27 16:11:30 följande:
    Jag tyckte inte det i början men nu den senaste veckan tycker jag att det spänner en hel del. Osäker på om det är växtvärk, ligamenten eller möjligtvis tidiga sammandragningar. Eller så är det inbillningar nu när jag vet att de är två smile2.gif

Jag hade klassisk växtvärk, dvs typ mensvärk, fram till vecka 10, sen avtog den nästan helt och återkom någon vecka eller två senare. Nu är det som sagt mer "spänt" än klassisk värk.
    Jag är bara 6+0 men har sån växtvärk :/
  • Mamly1983
    JhjärtaK skrev 2014-09-27 18:42:42 följande:
    Ja runt den veckan hade jag mycket växtvärk om jag minns rätt, än mer tidigare kring 5+0, då var den så kraftig en gång så att jag var tvungen att ta en alvedon :-/
    Får kanske ta en alvedon sen... :)

Men skönt att fler har haft så ont.. Man kan ju inte låta bli o tänka på missfall :-/
  • Mamly1983
    Maja1420 skrev 2014-09-27 20:45:46 följande:
    Tidigt, alldeles innan jag gjorde gravtest hade jag sån mensvärk att jag vaknade mitt i natten och var helt säker på att mensen skulle komma. Klart man blir orolig men tänk på att det är något positivt, det växer ju =). Så länge du inte har blödningar så får du förutsätta att allt är bra. Det är svårt jag vet....tänker ofta katastroftankar men i nästa stund, det som sker det sker och är det något fel är det lika bra det händer nu och inte senare...och oftast går det faktiskt bra. =)
    Vi får ha postitiva tankar:)
Svar på tråden Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D