stinaa skrev 2014-09-22 07:26:26 följande:
Vi har kollat lite vagnar och det lutar mot att vi köper en Bugaboo Donkey, står mellan den och Emmaljunga double Viking, är även väldigt bra andrahandsvärde på bugaboon. När vi provkörde dom så kändes den smidigast och lättast :) Men alltså det är såå mycket man ska ha när det är två, vi var så nöjda över att bebisen kunde ärva allt från storasyster men nu behövs ju ändå dubbelt av allt, haha. Dock ett väldigt angenämt problem skulle jag säga ;) Allting känns så spännande! Har ni fått stora magar än? Min är ungefär som med dottern i den här veckan så inte dubbelt så stor iaf :)
Min mage är nog lite större än med dottern men det säga ju att man blir tidigare större vid andra graviditeten så det beror nog mer på det. Men den har liksom blivit mycket större väldigt snabbt tycker jag, som om de två där inne efter UL tänkte "bra, nu vet de så nu kan vi jäsa ut"
. Hade mina vanliga byxor i fredags på jobbet utan problem men nu idag tog jag på mig mina gravidbyxor och nu vete sjutton om jag kommer att "gå tillbaka" till mina vanliga byxor eller om jag kör på gravidbyxor nu framöver.