Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D
Får jag vara med? Har inga barn sedan innan men ett mf i bagaget och idag fick jag veta att vi väntar tre filurer men kanske får hänga med er ändå?
Får jag vara med? Har inga barn sedan innan men ett mf i bagaget och idag fick jag veta att vi väntar tre filurer men kanske får hänga med er ändå?
Chockartat då vi fick reda på det idag men vi har ju inga barn innan och det är väl tur för vi vet inte vad som väntar då, är i v 9 och mår alldeles prima, trött men annars mår jag toppen.
Hur mår du och vilken vecka är du i?
Ja självklart! Oj vad häftigt med trillingar, hur känns det? Hur mår du? Vilken vecka är du i? Stort grattis! :)
Jag har mått väldigt dåligt men inte sämre än jag mådde börjar var gravid med dottern tycker jag. Mår illa konstant i princip och är otroligt trött men det ger nog med sig snart, värre med foglossningen som jag redan börjar känna av :( Jag är i v 10 enligt mig men v 11 enligt senaste ultraljudet :) Men hur blir det trillingar, då måste äggets delat sig tre gånger för man kan väl inte släppa tre ägg? Konstig fråga kanske, haha :) Hur ofta kommer du få gå på ultraljud och koll?
Vad bra! Var inne och kikade efter en sån här grupp häromdagen när vi fick tvillingbeskedet. Jag är i vecka 7 nu. Min bm skickade iväg mig på vul för hon trodde jag var längre gången. Men så var det inte utan det var två små hjärtan som pickade på där inne. Vi har två barn sen innan. En 8-åring och en 6-åring så tyckte vi det var läge för en sladdis men det blev visst två!
Om vi andra blir chockade över två små så måste det varit en lite extra chock att få trillingbeskedet? Jag knaprar kex och äter sura äpplen mot illamåendet, det har funkat bra hittills. Jag tycker att det jobbigaste är att svälja folsyratabletterna ????
Klart du får vara med! :D Gud vad spännande, har ni hunnit förlika er med tanken? :) trippel glädje!
Ja men precis! Vi hade också fått möjligheten att ärva från en vän, men precis som du säger får man tänka om.
Ja verkligen! Först fick jag lite panik men nu känns det bara roligare för var dag som går :D
Jag har börjat kika lite smått bara på vagnar, men känner mig lite förvirrad över det här med skillnaden på duo-vagn och det andra alternativet (tappade namnet nu), jag tränar mycket och hade tänkt motionera mkt med vagnen, undrar om det finns smidiga motionsvänliga modeller även i dubbel storlek...?