17 år & gravid
Hej!
Jag är 17 år och gravid, är i vecka 8 (7+4).
Jag undrar om det finns fler unga gravida i ungefär samma vecka? :) skulle vara jätteroligt isåfall!
Har BF 30/3-15
Hej!
Jag är 17 år och gravid, är i vecka 8 (7+4).
Jag undrar om det finns fler unga gravida i ungefär samma vecka? :) skulle vara jätteroligt isåfall!
Har BF 30/3-15
Hejsan! :)
Jag är 18 år och just nu så är jag i vecka 10 (9+2) och har BF 25/3-15 !
Du får gärna skicka iväg ett pm ifall du vill! :)
Hejsan! :)
Jag är 18 år och just nu så är jag i vecka 10 (9+2) och har BF 25/3-15 !
Du får gärna skicka iväg ett pm ifall du vill! :)
Tack detsamma! :) hur går det för dig? :)
Det går bara bra! Som det känns :)
Lite orolig är man väl fortfarande att det inte ska gå som det ska, men som tur är så passerar jag vecka 12 om ett litet tag bara så då kan man pusta ut lite :)
Hur går det för dig då? :)
Det har gått lite sådär!
varit iväg på kub test och visade höga risker så går nervöst runt och väntar på fvp som är på måndag... Vill bara att tiden ska gå fortare :( har du varit på kub än eller ska du skippa det? :)
Jag gjorde mitt kub test för några veckor sedan, fast inget ultraljud gjorde jag utan bara blodprover. Men barnmorskan sa att alla värden osv såg bra ut på blodproverna så det känns ju skönt i varje fall. Har läst att det är väldigt olikt i alla landsting hur och när man utför tex kub-test och ultraljud. Där jag bor erbjuds tex inte ultraljud före vecka 18-19, vid RUL alltså. Vill man göra ett tidigare måste man betala för det själv..
Hej hoppar in här om de är OK är inte 17 men 18 finns inte så mycket trådar för oss lite yngre , är i vecka 8(7+4) och mår såå illa någon som har tips kanske? Och grattis till alla + :)
Varför får ni göra kubtest?
Hej hoppar in här om de är OK är inte 17 men 18 finns inte så mycket trådar för oss lite yngre , är i vecka 8(7+4) och mår såå illa någon som har tips kanske? Och grattis till alla + :)
Varför får ni göra kubtest?