Plussade i Augusti 2014
Här kan vi prata om våra krämpor under graviditeten och även dela lite om sig själv
Här kan vi prata om våra krämpor under graviditeten och även dela lite om sig själv
Välkommen
Jag är i vecka 6+0 idag känns oxå helt overkligt mitt tredje barn men sambons första
Har inga känningar mer än molvärk till å från. Å börjar känna mig lite matt i kroppen men jag är glad jag slipper illamående
Jag räknar oxå med mensens första dag, vilket va 6/7 å de gjorde min barnmorska oxå så preliminärt datum för förlossning är 11/4
Kan ju oxå presentera mig lite
30 år (i oktober) 2 barn sen tidigare 4,5år å 2år. En pojke å en flicka. Började dejta min sambo för lite mer än 1 år sen (känt varandra i 20 ) hans första barn. Jobbar heltid på Volvo i Skövde. Men kommer att söka om havandeskaps penning när jag känner att jag behöver
Jag som va så nöjd över att jag inte mådde illa osv! Idag kol de som ett brev på posten! Känns som en ordentlig bakfylla :-/ fy fan va detta är vidrigt... Tur jag hat semester denna veckan oxå.
Jag har inte plussat ännu men ville höra med er som har om nån av er här brukade känna på sin tapp? Märkte ni nån skillnad när ni blev gravida? Jag har normalt en sänkt o hård tapp direkt efter äl men har nu sen äl för snart en v sen haft tappen högt, stängd men ändå något mjuk runt. Undrar om det är ett tecken på att d sker något i magen så tänkte slänga in frågan här inne? :)
Kunde inte låta bli att ta ett till test har iof vetat om graviditeten i 3 veckor snart, men ville se en stegring å japp, jag är tokgravid hehe...
Silje: Hihi jag har gjort samma sak känns som om jag vill försäkra mig att det är sant
Jag har en konstig fråga, Jag hade min senaste mens 11/7 och månaden efter så plussade jag :) men det känns som att jag är längre gången än vad jag är om man nu ska räkna från den 11/7. Tycker att jag redan har fått magen. Enligt min senaste mens så är jag i v6. Kan man ha blivit gravid månaden innan, sen fått mens den 11/7 och nu är den sen?( plussade ) alltså kan man få mens och vara gravid och sen så får jag ingen mens? Dom clear blue digital stämmer veckouträkningen till 100%?
Va å tittade på vårat lilla under idag pga kraftiga magsmärtor. Allt såg bra ut å dom kunde inte se varför jag hade så ont. Hjärtat tickade på super fint. Fick med oss en bild. Inte väldens bästa, men man ser att den finns där å att de bara är 1