• FrauCasio

Teori om ofrivillig barnlöshet

Tror inte alls på din teori. Min egen teori är för att vi genom maten får i oss en massa gifter, bla bisfenol A som vi hunnit klunka mycket av i alla de plastformat. Vi drack säkerligen välling från en bisfenol A nappflaska och sög napp i åratal med samma fertilitetsgift! Även idag fortsätter vi med konservburkar sprayade med olika fertilitetsgift. Köp inte krossade tomater, majs och dylikt från konservburkar, köp från papperskartongerna istället. Men skadan är kanske permanent. Köp ekologiskt och miljövänligt. Allt från diskmedel, tvättmedel till möbler!

• FrauCasio

Passar på att inflikna att vi var ofrivilligt barnlösa länge, inga fel hittades. Testade mycket men blev ej gravid under alla dessa ÅR. Sedan bara puff, fick inte min mens som jag skulle, choken glömmer jag aldrig då stickan visade plus för första gången i mitt liv, den har jag sparat!

När jag blev gravid mådde jag skitdåligt psykiskt av allt skit som hände i mitt liv. Jag hade fått ett superstressigt arbete där jag var stressad så det rann svett av mig, jag hade ont i magen av att bara gå till det jobbet. Min puls var hög. Hade hjärtklappning och ångest. Jag blev alltså gravid under den värsta perioden i mitt liv, hur?!

Svar på tråden Teori om ofrivillig barnlöshet