• yalle

    jag hill få men får aldrig någon avsugning

    Hej.
    Jag vill egentligen skriva,av mig lite.
    Det är så att jag har ett förhållande med en tjej sen 3 år tillbaka, vi har snart två barn tillsammans och vi älskar varandra.
    Allt är jättebra förutom när det kommer till sex.
    Just nu har vi inte sex alls då hon är gravid och barnmorskan avråder oss från sex då vårat första barn kom 3 månader tidigt. Detta är inget problem då,jag accepterar att vi inte kan ha sex just nu.
    Men hon har aldrig sugit av mig och då menar jag aldrig det beror på att hon inte vill,suga för att hon inte gillar det. Jag respekterar att hon inte vill, Men jag vill verkligen känna hur det känns att bli avsugen jag,har nämligen,aldrig blivit,det av någon.
    Jag vill inte tjata på henne då jag vet qtt det inte kommer hjälpa plus att jag som sagt respekterar att hon inte vill.
    Så jag blir ju lite ledsen pga detta.
    Nu har,jag skrivit av mig lite, vill ni får ni gärna skriva vad ni,tycker eller i alla fall stötta mig i fråga.
    Tack så mycket.

  • Svar på tråden jag hill få men får aldrig någon avsugning
  • Anonym (Oj)

    Nu låter jag säkert dryg och kaxig men Aldrig?!! Varför ska man inte vilja suga av sin kille? Brukar du gå ner på henne ? Jag har varit ihop med min kille i snart 10 år (är 30)och jag suger av han ofta . Ibland orkar jag inte ha samlag o då får han en mumsig bra " mun"istället :) haha .. Tycker att man ska ge och ta i ett förhållande .

  • yalle

    Nej aldrig.

    Yon var påväg första,gången,vi,skulle till att ha sex, pga att jag inte fick upp den. Men,när hon var på väg,så,hoppade han upp så snällt i givakt så då satte hon på mig istället.

    Men som sagt jag respekterar hennes ovilja att suga.och js jag går ner på henne men jag gör det för att ja. Gillar det.

    Ibland har jag haft för mig att jag,ska träffa någon,annan vid sidan av bara för att få en avsugning. Men det känns helt blacklist och respektlöst så jag låter bli.

  • Anonym (Oj)

    Kan du inte önska dig en avsugning i födelsedags present? :) tycker hon är taskig som inte kan ta en för laget ..

  • Kereza

    Varför vill hon inte? Ni har pratat om det iaf, antar jag?
    Är det smak eller lukt eller kladd eller kväljningar eller att vara dålig på det som hon oroar sej över och därför inte vill?

  • yalle

    Jag tror det,kan bero på en händelse i hennes nedre tonår när hon,blev,tvingad.

    Ja vi har pratat om det och hon har varit påväg nån mer gång, men börjat gråta och då har hon sluppit. On hon gråter när hon,ska suga vill jag inte hon ska göra det. Då vet jag att hon kommer må dåligt.

    Jag har aldrig blivit avsugen innan vårat förhållande heller. Jag har bara haft ett par ons innan henne.

  • yalle

    Inte ens när jag är nyrakad och nytvättad vill hon. Men jag respekterar det. Men jag vill fortfarande ha.

  • Kereza

    Prata med henne om det, lugnt och sansat, och ta reda på varför och hur hon känner - UTANFÖR sängen. Det är ett samtalni behöver ha i en icke-sexuell miljö, så att hon kan svara ärligt och tänka på saken, och ni båda kan vara öppna om det, utan att hon känner press eller stress (vilket hon lätt kan göra om du tar upp det när ni har sex, men det tror jag du förstod :) )

  • julial91

    Hej! Svar från en tjej.

    För det första - du är inte ensam! Det finns många tjejer som inte vill suga av sina killar så känn inte att det är något konstigt. Men jag förstår helt klart att du är frustrerad över detta.
    För det andra - Varför gillar hon det inte? Det kan ju bero på mycket, hon kanske får kväljningar, tycker det smakar illa, känner obehag eller liknande? Det är ju bra att du inte tjatar på henne för det är väldigt avtändande, tycker jag iallafall. Förr hatade jag att ge avsugningar av den enkla anledningen: jag visste inte hur jag skulle göra för att det skulle vara skönt. Hur skulle jag göra med tungan, hur hårt suger man, ska jag använda en hand samtidigt osv. Kände alltid obehag tills jag bad min kille säga vad som var skönt och vad jag skulle låta bli. Det kanske är samma för din tjej? Hon kanske helt enkelt känner sig osäker och tycker därför det är obehagligt?

  • Anonym (herregud)

    Men herregud hur gammal är du egentligen? Vill hon inte så vill hon inte. Jag har aldrig gett min kille oralsex heller, vi har varit tillsammans i 5 år. Att jag inte gett honom oralsex beror på att jag inte gillar det. Jag sa det dem första gångerna vi började ha sex att jag inte gillar oralsex och det har inte varit några som helst problem. Han tycker ju inte mindre om mig för att jag inte suger av honom, men då är han också en mogen kille.

  • yalle

    Jag skrev att jag,respekterar att hon inte,vill. Vilket gör att jag inte tjatar eller försöker få henne att göra det. Jag tycker inte mindre om henne för att,hon inte vill suga. Men det betyder inte att jag inte vill bli avsugen. Så då kan jag istället fråga dig om det är så att du läse. Något mer än rubriken. Mitt,förslag till dig är att läsa hela inlägget. Där står klart och tydligt att jag,respekterar det och inte försöker få henne att göra det. Jag ser mig mogen eftersom att jag är okej med,att hon inte vill men som jag skrev nyss så betyder inte det att jag inte vill få en,avsugning.

    Om din kille gillar avsugning så,garanterar jag dig att han vill,att du,suger av honom, men respekterar att du inte vill precis som jag respekterar min tjej.


    Anonym (herregud) skrev 2014-08-15 20:43:49 följande:

    Men herregud hur gammal är du egentligen? Vill hon inte så vill hon inte. Jag har aldrig gett min kille oralsex heller, vi har varit tillsammans i 5 år. Att jag inte gett honom oralsex beror på att jag inte gillar det. Jag sa det dem första gångerna vi började ha sex att jag inte gillar oralsex och det har inte varit några som helst problem. Han tycker ju inte mindre om mig för att jag inte suger av honom, men då är han också en mogen kille.


  • Anonym (herregud)
    yalle skrev 2014-08-15 21:00:35 följande:

    Jag skrev att jag,respekterar att hon inte,vill. Vilket gör att jag inte tjatar eller försöker få henne att göra det. Jag tycker inte mindre om henne för att,hon inte vill suga. Men det betyder inte att jag inte vill bli avsugen. Så då kan jag istället fråga dig om det är så att du läse. Något mer än rubriken. Mitt,förslag till dig är att läsa hela inlägget. Där står klart och tydligt att jag,respekterar det och inte försöker få henne att göra det. Jag ser mig mogen eftersom att jag är okej med,att hon inte vill men som jag skrev nyss så betyder inte det att jag inte vill få en,avsugning.

    Om din kille gillar avsugning så,garanterar jag dig att han vill,att du,suger av honom, men respekterar att du inte vill precis som jag respekterar min tjej.


    Så vad är då meningen med ditt inlägg? Att du ska få ett "ok" att söka oralsex utanför förhållandet eller?
  • yalle

    Nej anej var sjutton fick du,det ifrån. Uppenbarligen har du inte läst något alls av huvidinlägget. Jag skrev klart och tydligt att jag mest ville skriva av mig. Nästa gång du tänker kommentera ett foruminlägg se du till att läsa hela inlägget innan du yttrar dig. Det märks att du inte har läst hela.

    Men om jag skriver med stora bokstäver så kanske du ser.

    JAG VILL NOG MEST BARA SKRIVA AV MIG.

    Sen kan det även ha varit så att jag skrev inlägget för att få bekräftelse av att jag inte är ensam om detta.

    Jag hoppas med detta svar att du har förstått innebörden av inlägget samt fått förståelse för qtt det kan vara av vikt att läsa hela inlägget innan,man kommenterar.


    Anonym (herregud) skrev 2014-08-15 22:38:47 följande:

    Så vad är då meningen med ditt inlägg? Att du ska få ett "ok" att söka oralsex utanför förhållandet eller?


  • Anonym (Man)

    Hur gick det yalle, höll förhållandet trots avsaknad av avsugningar?

Svar på tråden jag hill få men får aldrig någon avsugning