Leukemi
Vill bara säga att jag tycker att ni har varit värdens bästa föräldrar som har funnits där för er son under den här kämpiga tiden. Ni har varit de viktigast i hans liv och ni har funnits där dygnet runt för honom. Det är inte alls konstigt att er relation tagit stryk av det som har hänt och ni båda har även varsit sätt att ta hand om den sorg som nu finns. Om jag vore dig så skulle jag "ta ett snack" med min partner och föreslå någon sorts parterapi för att hitta tillbaka till varandra, detta också samtidigt som jag nog skulle behöva enskild terapi eller samtalskontakt med andra föräldrar som också mist barn. Vet att det finns flera bra föreningar som har sådana samtalsgrupper och jag tror att det är oerhört viktigt att träffa andra i samma situation.
Älskar du fortfarande din man, och han dig,och om ni har ork och kraft så kanske ni ska fundera på ytterligare ett barn så småningom. Självklart är det inte någon som ersätter det barn ni har mist men ändå en möjlighet att återigen få uppleva det mirakel som det är.
Jag önskar er all lycka och att ni ska hitta tillbaka till varandra och till kärleken!