Jamtlandstaus skrev 2014-11-25 21:35:56 följande:
Oj, vecka 18 o ingen vågat fråga ännu
Tänkte du låta bli o säga något tills någon frågar eller vill du invänta RUL?
Tror inte jag skulle vilja vänta med att berätta för länge, då jag tycker att det är lite bökigt att alltid behöva tänka mig för vad jag säger o gör för att inte väcka misstankar. Men om/när NIPT resultatet kommer tillbaka med goda nyheter då berättar vi nog.
Grattis till fint UL, så skönt för dig att få se den lilla och bra inför NIPT el KUB. Hade du bokat tid o plats, vilket och var har du bokat?
Jag skall nog berätta på fredag då vi skall ha personalmöte. Hade tänkt vänta till RUL eller v20 först men hade inte räknat med att växa såhära fort! Det blir nog bra oavsett så kan kag börja ha andra kläder oxå. Vi skall ju ha personalfest nästa vecka så det vore skönt att kunna slappna av och inte behöva försöka dölja längra. Jag har mest varit försiktig med info då min rädsla för att något skall hända, tror inte jag orkar alla frågor isåfall. Men garantier finns ju aldrig så det kanske ändå är ok att berätta. Men när jag berättar så kommer informationen sprida sig lavinartat på mitt jobb och företag. Skulle vilja smyga in info så det landar lite mjukt och inte blir så stort.