Inlägg från: weeme |Visa alla inlägg
  • weeme

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Ny vecka nya tag för oss alla! Ha en bra vecka.

Jag har förresten pratat med kurator i omgångar, men just nu tror jag inte det hjälper.. Sorgen försvinner inte för det. Mina kuratorer har slutat efter hand, orkar inte en ny kontakt heller.

Har funderat över mödravården, hade hunnit vara på inskrivning innan MF/MA i höstas, ringde på telsvarare och avbokade för att jag fått missfall. Hon har aldrig ringt tillbaka. Är inte det lite dåligt? Speciellt som jag satt och grät där och oroade mig för MF, men hon bara log och sa vet du JAG tror du är gravid, men jag (helt rätt) trode att graviditeten avstannat... Jaja, henne vill jag inte träffa om jag blir gravid igen.

• weeme

Beklagar! Klart det är värt att prova ige

Jeanette 818 skrev 2014-11-14 08:12:07 följande:

Hej alla,

Har inte varit aktiv här på flera veckor eftersom jag mått grymt dåligt av gravidillamående. I måndags fick jag missfall i vecka 9 och nu känns allt ganska hopplöst.... Är det ens lönt att försöka igen när jag är 42 och det tog ett år att bli gravid? Så ledsen...

N om ni orkar. Har du kollat så allt verkar ok, annars kan ju det vara ett steg. Tröst!
  • weeme

Ny dator härska surfas och letas info på FL som inte hackar så mycket med nya datorn. Det måste dock vara en hemsk sida för inte ens en splitter ny dator tycker FL är så kul att ha att göra med.

Nu har jag fått mens och vill gräva ner mig igen. Ska prova rosenrot, ska bar läsa hur man käkar den, från mens till ÄL är det väl?! Denna månaden är det dags för pergotime igen. Hormoner, hormoner.

Ha en bra torsdag alla!

• weeme

Jag ska prova en annan webbläsare för denna version av Explorer är sinnessjuk! Hoppas Firefox är ok. Pilsk är inte negativt i sammanhanget, ja tack haha.

Jamtlandstaus skrev 2014-11-27 06:48:36 följande:

Kul med ny dator! Prova byt webbläsare så kanske det blir bättre. Jag har lite problem på jobbet där vi har Explorer 9(tror jag) men google chrome går bra. Man kan ha fler webbläsare installerade på datorn o så väljer man det som passar bäst för ändamålet

Djäkla mens! Av rosenrot har jag själv bara märkt att jag blir pilskare av den men det är ju inte fy skam Munkpeppar tror jag däremot mycket på då den märkbart stabiliserade min cykel. Men alla är ju olika så prova på!

• weeme

Hur är det med rosenroten? Från mens till ÄL väl?

Jag surfar nu med firefox och det går hur bra om helst! Hurra.

• weeme
    Nr 3 på G skrev 2014-11-30 21:33:06 följande:

usch börjar bli rejält nojig nu, känner en obehaglig tyngd i magen men inga tecken på något MF men jag är supernervös nu, ska till BM på onsdag för inskrivning, då är jag i v9 (8+6) och tisdag nästa vecka, alltså om en evighet ska jag på VUL. Längtar och fasar

Sådär nervös kommer man nog vara tills den ploppar ut i vår ålder... (Ja, om man nu får uppleva det då). Försök att njuta, det är säkert ok!!!!
  • weeme

Grattis Freje! Härlig känsla va?!?!

December, ännu en ogravid månad har passerat och en månad äldre. Suck. Har inte provat munkpeppar än men rosenrot knaprar jag också nu. VILL HA kommsi kommsi bebben.................

• weeme

Grattis Freje! Härlig känsla va?!?!

December, ännu en ogravid månad har passerat och en månad äldre. Suck. Har inte provat munkpeppar än men rosenrot knaprar jag också nu. VILL HA kommsi kommsi bebben.................

• weeme
    För min del inger det hopp, stanna ni om ni vill!

Anonym många barn, jag hade inte väntat om jag vore som du och ville ha fler, den kan säkert dala fort efter mitt barn kunde jag inte bli gravid igen trots att jag innan blev gravid lätt. Men allaär ju olika!
  • weeme
    Nellan02 skrev 2015-01-21 21:07:37 följande:

Hallå där i snö yran. Nu har jag bestämt mig. Jag tänker göra min operation. Ta bor mitt bråck i bukväggen. Sen får vi se om jag får skaffa en liten. Annars gör jag det ändå.

Törs inte nu i och med att jag tror det blir komplikationer

Så nu har vi bestämt oss. Å det känns skönt.

Är det någon som vet om det är 3mån garanti på operationer

Åxå??? Ha det bra allihopa. Och grattis till er som har ett

Litet pyre i magen å lycka till , till er som kämpar med att bli gravida

Skönt att ha bestämt sig eller hur?
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)