Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Jamtlandstaus skrev 2014-09-05 11:28:15 följande:

Det måste vara någon inställning som jag gjort när jag startade denna tråd för i andra trådar kan jag inte skicka inlägget om ingen ruta är ikryssad (om valet öht finns).
    Jag skall kontakta admin o fråga

Ja gör  det för det är duktigt irriterande att hela tiden behöva kryssa :)
  • Nr 3 på G

Har helt gått tillbaka till den gamla versionen, hittar bättre, slipper kryssa och det är mycket enklare att redigera :) iaf om man som jag använder datorn vet inte om den nya funkar bättre på telefonen

Idag fick jag iaf mina g-test så nu får vi se hur länge jag lyckas hålla mig har ju inte helt 100% regelbunden mens utan den pendlar mellan 25-29 dagar så om jag går på en kort cykel så är onsdag BIM, tycker mig känna en välbekant "tyngd" i nedre delen av  magen men jag har ju lyckats lura mig själv förr Foten i munnen åååå denna väntan! Andra tecken som börjar dyka upp men som lika gärna kan vara PMS är humörsvängningar, fick nyss ett utbrott på ungarna och innan idag satt jag och grät för att det var en fin låt på radion, fullständigt normalt beteende Tungan ute

• Nr 3 på G

Jag beställde mina på www.graviditetskollen.nu valde budgetvarianten med stickor och fick 20 st för 99:- ( inget porto) och dom kom dagen efter :) Tänkte ta ett glas rött imorgon för då är mannen hemma

• Nr 3 på G

Hur knäpp är man när man längtar efter att känna ett vagt illamående och behöva gå upp och kissa mitt i natten men det är precis vad jag gör nu Tungan ute

• Nr 3 på G

Min pendlar men runt 26 oftast :)

Sawgni skrev 2014-09-06 10:00:23 följande:
    Blev fel, 24 dagar menade jag, nån mer med kort cykel?
  • Nr 3 på G

Har aldrig använt mig av ÄL-test utan känner ganska bra nätr det är dax men brukar föröska få till varannan dag med mys från dag 8-16 ungefär för säkerhets skull ;)

• Nr 3 på G

Idag känns det hopplöst, inga symtom alls just nu :( Men mensen närmar sig iaf nu så snart vet jag kan bara hoppas så länge

• Nr 3 på G
    Jamtlandstaus skrev 2014-09-06 14:01:11 följande:
    Låååångt kvar till BIM smile4.gif Har varit förkyld denna veckan o då haft bitter smak i munnen, lite tungt att andas, vita flytningar, känner mig varm...ja så ni förstår ju vad man osökt hoppas på... Å det är ju oxå symtom på förkylning...arghh
    Nåja, lever som ogravid tills annat bevisats. Håller mig borta från gravtest innan BIM riskerar annars låsa mig tror jag, veta får man ju ändå :-/
    Har nu fått återbesökstid för att kolla cystan, hoppas dom hittar något annat trevligt i stället! smile1.gif
    Använder CB-monitorn o hade ju ÄL redan dag 10-11 så väntan på BIM är lång!
    Så jobbigt när man letar symtom och dom har har kan bero på flera orsaker, är oxå förkyld sen är frågan är det PMS eller graviditetstecken så 3 olika möjligheter till att man mår som man gör mellan varven fast som sagt just idag är jag bara snorig och hostig :(
  • Nr 3 på G

Känns definitivt som att mensen är på ingång Rynkar på näsan ont i mage och rygg så bara bita ihop igen då och ta nya tag om när den är över.

Nellan02 jag har en ganska kort cykel (oftast 26 dagar) och vi brukar börja försöka ha sex iaf varannan dag från dag 7 till dag 14 för att inte missa ÄL, jag brukar ha min på dag 9-10  (tror jag, har aldrig använt ÄL-test).

Men det brukar väl stå 3-4 dagar före ÄL och max 2 dagar efter om man ska ha nån chans

• Nr 3 på G

En rask promenad så kom mensen igång ordentligt så nu är det bara att vänta några dagar sen på´t igen ba´ Foten i munnen så den här månaden är jag nere på en 25 dagars cykel

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)