Inlägg från: Nellan02 |Visa alla inlägg
  • Nellan02

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Ja hur gör man nu då... fick brevet idag. jo hörde av mig till gyn läkaren ann Christin , jag hade förklarat att jag var orolig över bråcket. Det förstod hon väl , för det vart ett långt samtal vi hade risker fanns en hel del risker , men hon sa inte vad , jag frågade hon trodde jag skulle få ont ,.men det kan man ta reda på vilka mer risker som kan bli

sedan så hade jag övervikt , fettma skrev hon , jag väger under 90kg.J ag fick höra av mej direkt till smvc , direkt jag blir gravid , för att göra en allmän bedömning under graviditeten , jag får väl ringa smvc å fråga om riskerna, så hur gör man...

chansa , eller att låta bli !

• Nellan02

jag kör viktväktarna funkar jättebra , 7kg ner jag äter inte deras mat så mycket. äter mycket grönsakerochochlite av pasta å potatis. mindre mackor godis 1gång/v , lite så det blir slut.

ett tips börjar med rejält med grönsaker sen äter du maten.

• Nellan02

du nr 3 på g , är det mej du e irriterad på? för att jag å är avundsjuk på er andra som är gravida? eller ?

• Nellan02

jag är åxå från daalarna ;) , 43år. Tänker inte laborera med något. räcker att jag tittar på min karl

så blir jag gravid. Men jag hoppas att det hjälper er. kram på er!

• Nellan02

ja ha , hur gör man nu då , barn eller inte.fast jag har

bråck , hjälp hur ska man göra...

• Nellan02

är så rädd för att det ska göra så ont , ja vi får se vad det blir..

Lycka till nu nr 3 på g å alla ni andra som försöker bli gravida.

önskar själv att jag inte hade detta bukväggsbråck :(

trevlig kväll på er. ;)

• Nellan02

Tack Feona , det stämmer , har prata med gyn spec å de kunde inte råda

de enda risk/risker hon kunde säga var väl kromosom vikande risker.

så hon tog mitt nr till gynläkaren. pratade med gyn spec i tisdags har

inte hört nåt från gyn läkarn ann Christin. kanske ringer imorgon fredag.

;)

• Nellan02

har 5 barn vill sista. blir 44 då. Är man för gammal samma pappa till alla å vill sista han blir 52 näst år det gör ont i mångas ögon nu redan. , något man ska bry sig eller....

känns som att man har ögna på sig.....

• Nellan02

Ni är för underbara , sawgni , å nr 3 påg. Ni har helt rätt.

jag hoppas innerligt att ni blir gravida nu , ni som kämpar.

Har det roliga nu så snart så får vi åxå börja.

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)