Inlägg från: Sawgni |Visa alla inlägg
  • Sawgni

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Ja, har ju så kort cykel så ev ägglossning väntas typ nu! Tar inga tester för vi har ju sex varje dag oavsett om vi försöker få barn eller ej :) däremot har jag äl-värk och det har jag inte haft på ett bra tag... Kan det vara tack vare pillerna tro, märks resultat om ca 15 dagar :)

• Sawgni

Trist med mensen! Hoppas på bättre tur nästa gång :) hur vi orkar ha sex... Blir ett behov om man vänjer sig på det, är nån borta eller vi eller barnen sjuka blir det så klart inget, men det är inte allt för ofta ;) vi va särbos i 18 månader och vi kanske inte har hunnit ikapp allt vi missa då :D

• Sawgni

Nu är min ägglossning över iaf om jag nu haft nån ... Har alltid känt mina ÄL mycket tydligt men de sista tre månaderna har det varit lite sisådär :/ bara att hålla tummarna och hoppas nu :)

• Sawgni

[quote=74030646][quote-nick]Nellan02 skrev 2014-09-20 19:58:54 följande:[/quote-nick]

har 5 barn vill sista. blir 44 då. Är man för gammal samma pappa till alla å vill sista han blir 52 näst år det gör ont i mångas ögon nu redan. , något man ska bry sig eller....

känns som att man har ögna på sig.....

[/

Kör på! Är ju inte precis lätt att få barn i vår ålder märker jag, så mitt tips är att lev livet som vanligt. Njut av din familj och ha massa mys med din man bara för att ni älskar varandra. Blir det ett barn så var det meningen :) hoppa över allt pressande som ÄL och BIM och bara njut och va i nuet, det är i alla fall mitt tips :) blir det ett barn till så är jag övertygad om att ni fixar det trots bråck, åldern är jag inte ett dugg orolig över!

• Sawgni

3 dagar kvar till BIM här... Känner just ingenting :/ men har ju haft en riktig överjävlig förkylning sen förra helgen så ev symptom kan lätt ha försvunnit i alla andra fel det varit på mig :D men nu är jag på bättringsvägen! Imorgon är det firmafest med sambons jobb och då ska jag passa på att ha riktigt kul, kan ju förhoppningsvis vara sista gången på länge jag kan dricka ;)

• Sawgni

Har testat idag BIM - 2 med eftermiddagsurin efter att jag ganska nyligen kissat dessutom... Inte världens bästa förutsättningar! Testet är Apotekets eget och det står på det att det funkar från den dagen man beräknas ha mens. Nån som trots det ser strecket jag tycker mig skymta eller ser jag helt i syne?

• Sawgni

Ska göra så :) sen har jag inga mer test för jag bor mitt ute i ingenting och får vackert hålla mig till måndag, om inte mensen har kommit innan dess så klart ;)

• Sawgni

Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/

• Sawgni

Ska göra det bara han vaknar, vi va på firmafest på hans jobb igår. Jag smuttade på ett glas vin eftersom jag fick ett misstänkt streck igår em och åkte hem vid tio, skönt! Han kom lite senare än mig :p har lämnat det på köksbordet och det är ett jättetydligt streck nu :D munkpeppar och rosenrot verkar ha gjort susen åt mig! Första månaden jag åt och det tog sig direkt, kan ju bara vara en slump med :)

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)