Inlägg från: Nellan02 |Visa alla inlägg
  • Nellan02

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

vi är inte alls gamla vi 71or , jag är åxå 71a som har bukväggsbråcket. hade jag inte haft detta , har nog jag vart gravid. min kompis syrra är 47 å ska få sitt 7e

barn , visst man få väl blickar från 20åringar men jag jag känner mej bara mer å mer mogen att få barn. själv har vi 5 underbara barn 4 flickor 1par av dom är tvillingar ;) å en pojk. så vi får väl se hur det blir , vill såååå gärna ha en sista ;)

• Nellan02

Hur länge kan man hålla på å göka efter äl , vi hsr bara haft turen att det har tagit , inte för skryta.

utan mer tur skulle jag vilja säga. Säger lycka till , till er som kämpar.

ni ska nog se att det blir bra snart. kram på er. ;)

• Nellan02

jo enligt min kvinnokalender är jag mest säkrad att bli gravid i 4 dagar. t ex om jag har mens den 18 september då vakr jag mest lämplig att bli gravid 3-7 oktober

men när man vet på ett ungefär när man ska ha den kan man ju köra2-3 dar innan i och med att de lever några dagar. sen då när ägglossning är i gång hur många dagar håller den på för att veta

hur många dagar man ska köra på så att säga. , förstår du nu hur jag tänker.. , har aldrig brytt

mej tidigare , utan blivit nu.. när det ev ska bli den sista.

• Nellan02

nr 3 , jag . trodde från början att du var gravid. , me tanke på bilden ;) , önskar er alla lycka

tttills nästa trampning kommer ;)

• Nellan02

Vi har fem barn gemensamt , å nu håller vi på å vaggar framåt och tillbaka

Hur vi ska göra , har mitt bukväggsbråck , är det inget hinder då kör vi är det tänkt.

nu inväntar vi pappren ...

• Nellan02

munkpeppar å tomat juice , blir det någon slags effekt att det skulle ta bättre, jag har nämligen aldrig hört nåt liknande. Därför jag undrar. inget illa menat :)

• Nellan02

Du som är gyn läkare , vad skulle du rekommendera till mej oss , jag har ett bukväggsbråck som sitter i bikinilinjen typ stor som en apelsin , vi vill ha en sista liten. Vi undrar å klurar hur vi ska göra, bli gravid eller inte...nu väntar vi på papperet där allt står som gyn läkaren, har sagt...

• Nellan02

Okej , låt oss se när nån av oss blir gravid , hoppas att vi kan följas åt

under graviditeten ;) Lycka till allihopa. !!

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)