Inlägg från: Sawgni |Visa alla inlägg
  • Sawgni

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej, hänger på er jag med ???? fyller strax 40, två killar sen tidigare på 14 och 9. Vill nu gärna ha en till min med min barnlöse sambo, jag har tvekat många år så förbaskade skit om åldern jävlas med mig nu! Har inte haft problem att bli gravid tidigare och har absolut ingen koll på ägglossningar med mera... Har regelbunden mens och massa sex, det får räcka tycker jag ????

• Sawgni

Och direkt fick jag lära mig att ipadens smileysar blev till frågetecken... :)

• Sawgni

Grattis! Fantastiskt kul för er och dessutom inger du ju massa hopp för oss andra ;) tack för att jag som "helny" både på familjeliv samt inom försök till bebistillverkning får vara med er :) blev så glad för er skull! Kram

• Sawgni

Jag ger metoden "ha sex varje, ibland varann dag" en tid, tur att jag och sambon bägge har svårt att vara utan så vi borde ju pricka nån ägglossning om jag nu har nån... Jag var så blond och blåögd att jag trodde man hade det om man hade regelbunden mens, men så är det alltså inte? Inte ett dugg insatt i det här märker jag ... :/ kanske får läsa på om diverse ägglossningsstimulerande medel om inget händer. Men det kan säkert nu hjälpa mig med, här verkar ni ha koll :D

• Sawgni

Här är det två dagar kvar till BIM... Känner just ingenting, vare sig att mesen är på g eller att nåt annat har bosatt sig i magen, lär väl bara smälla till och mensen kommer torsdag kväll/fredag :/

• Sawgni

Jag fick mensen mycket punktligt igår :( drack vin och hade en kul kväll, men hade ju helst vilja vara med barn och nykter så klart! Min cykel är ca 26 dagar, ganska kort känns det som, så BIM igen slutet av sep

• Sawgni

Eftersom vi aldrig slutar ha oskyddad sex så slutar vi heller inte att försöka :) men med två barn innan (mina, inte min sambos ) så blir det inte nån adoption och heller inte några utredningar har vi bestämt, vi håller tummarna helt enkelt ;) fyra dagars mens gick över igår och BIM i slutet av sep... Snart ÄL alltså igen (förhoppningsvis)!

• Sawgni

Bra förslag! Skriver in mig så vi har lite koll på varandra :)

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

28/9 Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.

6/10 Nr 3 på G,  43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF

Gravid BF Gravid

Baby FÖDDA BabyHjärta UPPEHÅLLSRUMMET  Hjärta

• Sawgni

Har kort cykel 24 dagar, och provar munkpeppar och jättenattljusolja för första gången just nu, återkommer när jag vet resultatet om nån månad ;) Förhoppningsvis ett plus ! :D

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)