Inlägg från: Anonym (thea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (thea)

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hoppar gärna in här....är fördd 72 och har två barn sedan tidigare och mannen har tre....

fick missfall i Juli men nu har mensen äntligen kommit igång igen så vi ska försöka igen...

• Anonym (thea)

kämpar på för att hänga med dig Freje håller tummarna för plus i sept nu...

och jag (vi) är inne på er linje...blir det missfall igen tror jag inte vi provar mer för själen orkar inte...beundrar er som kämpar efter flera missfall...det orkar jag inte...och framförallt inte mannen som tog det mkt hårdare än både jag och han trodde han skulle göra....

• Anonym (thea)

jag tr munkpeppar och tycker min pms blivit bättre märker stor skillnad nu när jag inte tagit dom på ett tag..känner av ÄL tydligare också...

• Anonym (thea)

yay grattis till plus feona..

och välkommen ni nya och tack för underhållningen här ovan...alltid kul när det inte drabbar en själv haha...själv måste jag klicka i anonym eller sign annars skickas inte inlägget..men jag kör via datorn.....

jag är med i klubben VågaVägraPlatta

• Anonym (thea)

ja visst är det störande när gamla gravidetskalendern dyker upp jag fick bort det men minns inte hur utan jag googlade mig fram...helt knäppt att man ska måsta göra det..nästa gång kommer jag inte kryssa i den på en gång :-/

jag äter munkpeppar och får sjukt tydliga ÄL och tidigt ...redan veckan efter mens... så tur jag kände av det för annars hade jag aldrig börjat kolla med stickor så tidigt..Nu en vecka senare har jag molvärk och tänkte att jag kanske har två ÄL igen vilket jag haft en månad (inte bra alltså) men stickan visade inget..aja bara vänta och se...

stor kram till alla som fått mens...det är nog jobbigt med mens annars men nu är det ju extra....

i alla fall så kollar jag inte med flera ÄL stickor jag kollar med en för att se omdet är på G..skulle göra mig stressad att kolla flera och kanske inse att jag missat toppen...vi har sex så ofta ändå bra bara att ha ett hum dom veckor vi är ifrån varandra (är särbos i nuläget) så vi kan långluncha

• Anonym (thea)

jahapp migrän idag...då kommer nog mensen snart det är alltid ett säkert tecken.....studiedag för barnen också så det känns verkligen tjohoo att inte må bra...

• Anonym (thea)

nån av er som har erfarenhet av pms? jag började få problem i november i fjol blev tokdeprimerad trots att jag åt antidepressiv medicin...tror det har att göra med att jag i augusti satte in en hormonspiral för att läkaren ville jag skulle blöda mindre då jag har så lågt järnvärde...tog ut den i sept för jag blev jättedålig....djupt deprimerad trots medicin.... sedan dess får jag pms före och under ägglossning och före och under mens...det är jättejobbigt och jag mår verkligen dåligt.

men alla tips man ser om tex femal balans och johannesört ska ej användas av gravida så det törs jag inte ta...det blev något bättre av munkpeppar  men jag har inte kunnat tagit den eftersom jag inte fick mens efter missfallet så jag har bara ätit en period sedan i maj...jag hoppas den ska hjälpa nästa vända...

nån som har nåt annat tips...

är inte så där jättetaggad på sex vid ÄL när man mår skit och bara vill gråta och skälla om vart annat...mannen blir inte så sugen heller haha

• Anonym (thea)

tack för tips har köpt jättenattljusolja heter nåt annat men då ska jag köra den fram till ÄL precis som munkpepparen och hoppas det hjälper både mot pms och för att få till ett plus

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)