Inlägg från: Sparven88 |Visa alla inlägg
  • Sparven88

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej på er!

Jag vill bara säga att det inte alls kan anses som själviskt att skaffa barn efter 40. När jag föddes, dvs 1988, var min mamma 41 år. Ja, jag har "äldre" föräldrar, men jisses så mycket kärlek jag fått från dem! Nu är jag 26, och jag har världens finaste relation med min mamma!

Kör hårt hörrni! <3

• Sparven88

Hej!

Det var jag som skrev i den här tråden precis i början, då den startat. Jag tycker ni är fantastiska som vågar stå emot alla dumma kommentarer om att det finns ett bäst före datum på att skaffa barn! Min mamma var ju som jag skrev tidigare, 41 och min syster blev tokig när hon fick höra att mamma var gravid "i den åldern". Här sitter jag nu, 26 år senare ;)

Jag följer era inlägg varje dag! Jag hoppas också på att snart få höra om era plus!

Sambon och jag jagar också efter ett plus, och jag hoppas alla plussen kommer inom en snar framtid!

Kram =)

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)