Inlägg från: Efraim Barkbit |Visa alla inlägg
  • Efraim Barkbit

Din rumpa

Tråden tog en ny vändning noterar jag i Dr Ernsts logg Härliga människor!

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-25 09:17:20 följande:

Du kanske kan berätta vilka kläder DU föredrar på en kvinna som, för dig, har en favoritrumpa 

Ställning måste väl vara bakifrån, stående, eller doggy antar jag...med tanke på rumpan då...

Jag föredrar snäv kjol som slutar en bit övanför knäet men absolut inte kort-kort. Stay ups i silke under. Tights ibomull som alternativ.

Angående ställning så är nog knästående med bakbundna händer i knävecken vackrast
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-25 09:20:22 följande:

Jag glömde svara på vilken ställning som var sämst, med tanke på rumpan. Det var en svår fråga... Kanske om man ligger på väldigt hårt och knöligt underlag, då kan man ev får ont i rumpan, eller om man har sex ute kan man få stickor och skräp på rumpan om man ligger på rygg... Det är väl det enda jag kan komma på...

Skräp i rumpan lät som en styggelse
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 00:18:40 följande:

"Lite fler rumpfrågor: I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst? Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?"

Oj jag har ingen aning, åtsittande byxor, sen om de är jeans eller leggings är skitsamma. Har som sagt svårt att hitta en bra modell av byxa till min modell av kropp. Åtsittande kjolfungerar också. Men jag tycker nog faktisk min rumpa är snyggast naken, får man tycka det om sin egen rumpa eller möjligen i trosor. Eller naken under kjolen Håller med Celine om känslan av nylon mot naken bakdel, mysigt värre. Finns massor som är mysigt och absolut i kombination med någon man har kemi med rent sexuellt. 

Hmm alltså jag önskar jag kunde säga att bäst vs sämst sexställning beror mest på min rumpa, men så är det inte. Det beror mest på hur mannen är rustad. Jag har egentligen ingen favoritställning, men jag gillar att ligga på mage med baken i vädret ( märks inte alls att jag haft rumpdyrkande män va ) Det är något visst med det där. Men jag gilla missionären också av flera skäl, ett av dem är att jag har kommit på att jag faktiskt gillar att titta på den jag har sex med och att hångel inte alls är fel samtidigt som man har sex och sen då främsta skälet, det är den enda ställning som jag kan komma i samtidigt som jag har sex så den bli ju en tvungen favorit just därför.

Sämst, sämst sämste, nä det finns inget som är sexuellt sämst med min rumpa, den är helt enkelt jäkligt bra, uppskattad och lyckas tydligen locka fram grottmannen, odjuret, galningen i män. och jag gillar galna män i just det sammanhanget. Rent sexuellt älskar jag min rumpa och den effekt den har på andra.

Har vi någongång sett dig i kjol?:o:??
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 16:11:14 följande:

hehe nä det har ni nog inte, bortsett från bilden jag hade ett tag där jag hade kjol men satt ner och man såg bara en bit av kjolen och benen så

Åhh dem måste jag missat
  • Efraim Barkbit
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-25 13:15:53 följande:

Skulle gärna ha stay ups ibland, men de jävlarna bara korvar ner sig ju.

Just det där med att gå utan trosor under en klänning är eggande... och att ha stay ups i det läget är ju bara så sexigt. Men men, jag har gett upp det där.

Men att överraska med att vara troslös... när han hånglar upp mig och drar med handen över skinkan och märker att jag inga trosor har... Jäklar! Han gillar min rumpa...

Det sista lät fint

Häckis efter-duschen-tips är nog bra
  • Efraim Barkbit

Kraftiga lår är vackert !!! hmm kanske förtjänar en egen tråd

• Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 19:44:13 följande:

Ett par kraftiga lår till herrn.

Meeeen jösses du är ju underbar !!! O just sådana mjuka leggings är så rätt för stor stjärt och kraftigt fina lår
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 21:19:16 följande:

Och så säger han att jag är underbar. Dina ord är underbara att läsa iaf, så enkelt är det. Hittade dessutom en bild i kjol, fast utan bara ben, så för att väga upp bristen på bara ben till kjolen så hittade jag en bild med enbart bara ben

Sådär blev två med bara ben eftersom jag hittade två med kjol utan bara ben Logiskt inte sant!

Kan bara säga tack!!! Fina du Du har underbar kropp med stjärt direkt från himlen.
  • Efraim Barkbit
    taquine skrev 2014-08-25 20:46:02 följande:

Haha du kan verkligen få till det att ge tjejer fina komplimager

Tänk jag vet aldrig när du är ironisk
Svar på tråden Din rumpa