Din rumpa
"Har aldrig sett en rumpa dallra så sexigt som din gör!" fick jag höra för ett tag sen. Vet inte vad jag tycker om att han använde ordet 'daller' men resten var ju väldigt fint.
"Har aldrig sett en rumpa dallra så sexigt som din gör!" fick jag höra för ett tag sen. Vet inte vad jag tycker om att han använde ordet 'daller' men resten var ju väldigt fint.
När jag fick smisk över hans knän.
Tråkigt att inte fler har fått trevliga komplimanger
Jag fick ju en supertrevlig kommentar av dig i tråden *nöjd*
Tack och puss på daj!
Visst kan alla få klaga men det är ett faktum att de flesta män vill ha stora rumpor
Jag är smal över höfterna, har ingen timglasfigur. Stl 34/36 på trosor. Men jag får mycket komplimanger (o uppmärksamhet) för min rumpa!
Jag hatade min rumpa som yngre, bl.a. för att min mor mobbade mig för den pga dess storlek, hon sa tex "din stora röv, usch!". Mådde jättedåligt. I senare tonåren när jag var ca 17 år förstod jag att min bakdel egentligen var väldigt attraktiv. För att citera ett ex: "du har en såndär bakdel som folk opererar för att få, eller köper inlägg!". Då fattade jag att min stora, fylliga bak var väldigt upphetsande. Min sambo har tex en rumpfetisch och han spanade in min bakdel direkt och bestämde att den skulle han knulla, haha ^^. Folk gillar min bak helt enkelt, kvinnor som män!
Jag har läst blandade inlägg och tycker det är trist att det är många som önskar att deras rumpa vore antingen större eller mindre, alternativt att de först på senare år blivit nöjd med den.
Jag har många gånger tänkt att jag skulle måla något typ av kollage av blandade kvinnokroppar. Med olika kroppstyper. Lite som en hyllning till kvinnokroppen. Jag känner ingen attraktion till kvinnors kroppar, men jag tycker de är vackra. Olika typer av rumpor tex. Jag tycker verkligen det. Jag gillar att måla av kvinnokroppar av alla de slag
Jag gillar min rumpa egentligen. Den är varken för liten eller för stor. Men många andra verkar gilla att kommentera att jag har en liten rumpa. Men för att ha typ 17 i BMI tycker jag att jag ändå har rätt mycket former (c-kupa i bh).
Så ja, jag gillar den egentligen, men människor runt om har fått mig att tveka och fått tycka att den är för liten..