Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Din rumpa

Kereza skrev 2014-08-24 23:43:41 följande:
    Den finaste komplimang jag fått fick jag faktiskt av mejsjälv; låg på mage och tittade på film naken, och pojkvännen halvlåg bredvid och bara smekte mej över svanken och röven. Efter ungefär en timme så sa jag "Fy FAN vad jag är avundsjuk på mejsjälv för att jag har så häftigt arsel" - jag var seriöst avundsjuk på mejsjälv då; jag vill OCKSÅ ha så episk röv att folk kan roa sej med den timvis - och så HAR jag redan det! Ytterst förvirrande känsla. 

Nämnda bakdel var även vad som förde ihop mej och min sambo; jag ville ge honom stryk - han sa att jag hade snygg röv - jag kom av mej och frågade om han ville knulla istället. Det ville han. 

Min röv är lite magisk på det sättet :) 
    Häftig berättelse. Skål
  • lille Birger
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 12:52:31 följande:
    Många blir som galna. Men jag skäms ihjäl. Jag hatar min groteska röv.

Midja 87 cm och rövjäveln 123 cm...!!!!
    Helt jävla vidrigt!
    Vad menar du med att många blir galna?
  • lille Birger
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 13:06:52 följande:
    Många män som älskar min röv. Dom kan knappt låta bli den.
    Okej, och varför skäms du?
  • lille Birger
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 13:18:18 följande:
    Den är grotesk.
    Den är ivägen.
    Svår att hitta kläder till.

Jag skäms väl inte direkt när jag ör med nån som gillar den. Men ibland glor ju folk och då känns det som dom stirrar för man är fet typ.
    På bilden är du ju inte fet iaf. Snarare normal, fast med mer kurvor. De flesta kvinnorna skulle förmodligen om de vill möjlighet byta kropp med dig.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2014-08-29 13:22:25 följande:
    På bilden är du ju inte fet iaf. Snarare normal, fast med mer kurvor. De flesta kvinnorna skulle förmodligen om de vill möjlighet byta kropp med dig.
    Det skulle stå att de flesta kvinnor skulle förmodligen om det fanns möjlighet vilja byta kropp med dig.
  • lille Birger
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-30 11:37:59 följande:
    Haha så bra då!
    (Fetröven), du sa att männen gillade din rumpa. Får du mycket blickar av kvinnor också?
  • lille Birger

Vad tycker ni om den här kvinnan:

?

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-09-18 21:33:36 följande:

*skakar på rumpan lite i tråden*
    Cool rumpa Cool
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-09-18 21:37:57 följande:
    Igen, på allvar smile2.gif Cool hahahha

Ibland vill jag mest lägga dig i knät och ge dig smisk på baken faktiskt, det är så det kliar i mina händer.

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 09:11:19 följande:
    Skärpning!!!

Med tanke på alla bilder du lägger upp vore det på sin plats med lite mer cred till häckis för hennes underbara rumpa smile1.gif
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    [/quote] smile1.gif tack <3 trevlig helg Goa du!
    Jag tycker iaf att du har häftig rumpa och snygga trosor!  Finns det något bild där du är lite mer böjd framåt? Oskyldig
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 09:15:35 följande:
    Skulle dö för möjlighetena att få klämma, gunga och daska på en sådan rumpa!
    Jag tror att det krävs en kille med starka underarmar eller väldigt bra teknik för att kunna hantera en sån där rumpa.

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 10:41:51 följande:
    Jag tycker iaf att du har häftig rumpa och snygga trosor!  Finns det något bild där du är lite mer böjd framåt? OskyldigJag tror att det krävs en kille med starka underarmar eller väldigt bra teknik för att kunna hantera en sån där rumpa.

[/quote]Tack. Inte mina favoriter men de får duga när allt annat ligger i tvätten haha.

Jasså det tror du, är du en sån med starka underarmar och bra teknik Birger?
    Jag har stor erfarenhet av breda rumpor!
  • lille Birger
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 12:50:17 följande:
    Försöker lägga in en bild, men den här jäkla sidan vill bara få det till som att jag vill starta en ny tråd i stället. Skrikandes

Så ni får klara er utan min rumpa! Cool
  • lille Birger
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 14:59:09 följande:
    Nu då?

YIPPIE! 

Vad har du för omkrets runt rumpan?
Svar på tråden Din rumpa