Inlägg från: Efraim Barkbit |Visa alla inlägg
  • Efraim Barkbit

Din rumpa

Celines Essence skrev 2014-08-10 20:49:24 följande:

-Jag har en liten rumpa

- Bästa med rumpan är rundheten och att de små skinkorna passar så bra i Antons stora händer....

- vågar inte berätta den bästa komplimangen...blir blyg....

Större delen av livet har jag trott att min rumpa var för liten. Jag tyckte att den var "pojkaktig". Har tom handlat på barn-pojkavdelningen för jag trodde jag såg ut som en pojke. När jag var ca 35år började jag förstå att en del män faktiskt gillade mig och mitt utseende.

Tack så mycket för att du delar med dig du om någon representerar den vänliga mentalitet som fortfarande präglar delar av FL. Måste bara säga att även om mina personliga preferenser går åt det mer voluminösa hållet så vårdar jag minnet av ett par undantag som bekräftar regeln för mig.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    lille Birger skrev 2014-08-10 21:52:19 följande:

Du vill dock gärna att det ska vara en feelbigtråd?

Nja, mina preferenser och trådens utformning måste inte synka totalt. Är ju egentligen en bröstkille men man vill ju bredda kunskapen
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-10 22:11:14 följande:

Oj, vad rar du är, dubbeltack 

Vad gäller trevlig mentalitet så är det verkligen en egenskap som du besitter 

Tack det gjorde mig glad.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (storrumpa) skrev 2014-08-10 23:09:34 följande:

Ja, det gör jag. Och större håller den på att bli.

Att den är så stor och "putar ut" så snyggt. Klänningar sitter väldigt snyggt och får rumpan att se jäkligt sexigt ut!

Oj, jag har fått väldigt många och fina komplimanger för min rumpa. Kommer inte på någon direkt så, men mitt ex tyckte att det var skönt som fan att ta mig bakifrån och känna hur den studsade mot honom.

Sen har jag även väldigt ofta fått höra att jag har en "svart tjejs rumpa på en vit tjej". Lite lustig kommentar, men that's what they say!

Det låter ju fint på många sätt, särskilt den sista komplimangen Vad tycker din nuvarande kille då?
  • Efraim Barkbit
    Jaded skrev 2014-08-10 23:17:36 följande:

Hello...

Mjaha. Synnerligen lustigt ämne men ok. Kommer vi även att berätta om fördelarna med herr-stjärtar?

Nåja.

Jag tror att det är jättetråkigt att t ex ha sex bakifrån med en platt och hård rumpa som inte rör sig. Så då borde ju fördelen med en större vara att den är snygg när rumpägarinnan svankar.

Sedan är det nog bra med en rumpa när man ska sitta och så.

Tack för att du delar med dig Tråden om killars rumpor får du gärna starta själv.

Mitt tycke till trots kan jag berätta att hårda rumpor rör på sig. Dock på ett annat sätt
  • Efraim Barkbit
    MxMeNow skrev 2014-08-10 23:34:47 följande:

Skulle vilja ha mer fyllnad och put.

Tror ärligt talat att du är hård mot dig själv och att du eg har en väldigt fin rumpa
  • Efraim Barkbit
    Anonym (storrumpa) skrev 2014-08-11 02:27:52 följande:

Ja, jag tar det som en komplimang. Det är ju bara roligt att höra att den uppfattas som SÅ fin.

Finns ingen sån just nu, tyvärr. Men jag tror inte att min framtida, vem det än blir, lär ogilla den:)

Har än så länge inte råkat på någon som inte har tyckt att den är fin.

Klart du skall ta det som en komplimang

Du verkar dessutom ha skön stil.
  • Efraim Barkbit
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-11 08:53:04 följande:

Du som har stor rumpa, trivs du med den?

Tjaa, den är ju liksom vad den är. Vad är bäst med rumpan?

Den är jäkligt skön att sitta med!

Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Att den är smiskvänlig.

Ja det var verkligen en fin komplimang
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-11 10:35:23 följande:

Känner mig lite avundsjuk på alla et med stora rumpor som är sköna att sitta på/ med.

Det är inte min. Jag känner skav mot rumpbenen efter en stund på hårda underlag. På det viset har jag ingen som helst nytta av min breda och fylliga bakdel.

Är jag nöjd med den? Ja och nej. Är nöjd på så vis att den tydligen är uppskattad av andra, kvinnor som män. Mindre nöjd med att den är så bred att det faktiskt är svårt att hitta kläder som sitter bra till och från. Jeans kan vara ett helvete, kjolar också många gånger. Samma sak med vissa leggings. Midjan blir liksom för låg på baksidan för rumpan tar så mycket plats. Kjolar blir mycket kortare där bak än fram vilket ju också ser helt galet ut. Men den är min, jag vet ingen annan och jag har svårt att se att en annan rumpa skulle passa till resten av min kropp. Man vänjer sig ju liksom.

Jo och när den är kall och jag fryser så är det absolut en väldigt stor del av min kroppsmassa som är kall och då fryser jag verkligen på riktigt!!

Fina Häckis

Du har ju själva arketypen för en vacker stjärt. Det där med att få träsmak trots fyllig rumpa har jag hört av andra.

Det finns ju riktigt bra metoder att ganska snabbt få en rumpa varm, men det känner du ju till
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-11 17:26:30 följande:

Ah du måste syfta på stora varma vetekuddar! min hund har gjort sitt bästa för att äta upp min längsta vetekudde. Byracka!!!! Skeda med en varm man måste vara det bästa sättet när jag tänker efter

Tack Goa EH <3

Skönt att det funkar med vetekuddar

Egentligen är det med skinkor som med öron. De kan vara fina men man vill egentligen åt det emellan dem
Svar på tråden Din rumpa