HäckHäxan skrev 2014-08-11 10:35:23 följande:
Känner mig lite avundsjuk på alla et med stora rumpor som är sköna att sitta på/ med.
Det är inte min. Jag känner skav mot rumpbenen efter en stund på hårda underlag. På det viset har jag ingen som helst nytta av min breda och fylliga bakdel.
Är jag nöjd med den? Ja och nej. Är nöjd på så vis att den tydligen är uppskattad av andra, kvinnor som män. Mindre nöjd med att den är så bred att det faktiskt är svårt att hitta kläder som sitter bra till och från. Jeans kan vara ett helvete, kjolar också många gånger. Samma sak med vissa leggings. Midjan blir liksom för låg på baksidan för rumpan tar så mycket plats. Kjolar blir mycket kortare där bak än fram vilket ju också ser helt galet ut. Men den är min, jag vet ingen annan och jag har svårt att se att en annan rumpa skulle passa till resten av min kropp. Man vänjer sig ju liksom.
Jo och när den är kall och jag fryser så är det absolut en väldigt stor del av min kroppsmassa som är kall och då fryser jag verkligen på riktigt!!
Fina Häckis
Du har ju själva arketypen för en vacker stjärt. Det där med att få träsmak trots fyllig rumpa har jag hört av andra.
Det finns ju riktigt bra metoder att ganska snabbt få en rumpa varm, men det känner du ju till