Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Din rumpa

ErnstHugo skrev 2014-08-11 23:05:58 följande:
    Träna kroppens största muskler kan aldrig vara fel smile1.gif
    Det var som fan, Ernst, jag var tvungen å goggla, och det är förbanne mig korrekt. Glad

Nu vet jag iofs inte vad skillnaden på muskel och enskild muskelbuk innebär, men det spelar nog ingen större betydelse...

Oväntat oavsett.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-08-24 23:35:24 följande:

En ställning som är bra med tanke på min rumpa, är när jag ligger platt på mage, med benen ihop. Då kommer kuken in skönt och jag kan knipa extra hårt och länge
    .

Annars gillar jag att stå lutad mot en vägg eller ett träd och skjuta upp rumpan...Jag känner mig sexig då och det är skönt.... smile1.gif
    Båda dom ställningarna, GummanHjärta.......alltså, jag finner inte ord för hur otroligt underbart det är att tränga in i dig, det är nåt väldigt speciellt med dig, du är så djävulskt skön, du är så......perfekt. 

För att använda dina egna ord, två pusselbitar kan inte passa bättre ihop än vad du och jag gör. Och det gäller även utanför sängkammaren....
  • Anton Chigurh
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-08-24 23:25:51 följande:
    smile1.gif
    Jag tycker att min rumpa är som finast i jeansshorts,

eller i en lång klänning som följer midjan, utan att smita åt, men som blir uppenbart snävare över rumpan smile1.gif
    Annars gillar jag känslan av att bli smekt på rumpan över ett silkigt nattlinne...eller att vara naken under nylonstrumpbyxor...
    ...dig i jeansshorts !!!

Här snackar vi om att folk tittar till på dig mer än en gång

Visst....vi är ett par du och jag, jag höjer dig till skyarna, med rätta, men faktum är att du ÄR så djävulusiskt sexig i tex jeansshorts, med en matchande topp ( du är dessutom fenomenal på att "sätta ihop" kläder som matchar varann så jäkla bra) du är så makalöst vacker, och du har den finaste rumpan jag någonsin sett

Puss blowkiss

Nu går jag å lägger mig. Har en date i morgon....
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 00:19:48 följande:
    smile2.gif
    Sov gott bästa Anton, så du är fager imorgon inför din date smile1.gif
    HELVETE vad du är underbar, kvinna4u

.....sov gott du också. Jag älskar fan dig. Bara så du vet.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 12:52:31 följande:
    Många blir som galna. Men jag skäms ihjäl. Jag hatar min groteska röv.

Midja 87 cm och rövjäveln 123 cm...!!!!
    Helt jävla vidrigt!
    Mycket snack här om feta arslen här, stora arslen, fula arslen, och såklart vad en hel del mänskor här i tråden uppskattar och gillar (och kanske inte gillar, vad vet jag !!! )....shiny.gif

Att jag för min del, om jag får välja, föredrar en röv modell mindre, det är det knappast någon av mina trogna fans som har har missat...men, min förtjusande kvinna, med det totalt felaktiga nicket "Fetröven" det hindrar på intet vis att jag uppskattar en för jävla grann röv som din, du har ju för böveln en riktigt, riktigt vacker rumpa, och det menar jag, du har ett aktarparti i klass med allas våran HäckHäxa, och de säger inte lite, inte nog med att Häckis är en av anledningarna till att jag alls loggar in på FL (Häckis är en av dom allra mest underbara kvinnor på FL...lätt) hon har dessutom en röv i världsklass, att du....jag vägrar kalla dig "Fetröven" att du...har en bak som är i klass med Häckis, det innebär de fakto att din rumpa är en av dom finaste som visats på FL.

Schysst att du "delar" den med oss andra. Det gläder mig.

Ha en fortsatt riktigt skön afton.Solig

Kram //Anton 
  • Anton Chigurh
    Doctor Why skrev 2014-09-07 17:41:07 följande:
    Din rumpa är inte stor eller liten... Den är "perfekt" Solig
    Du är en riktigt skön människa, Doktorn, du är helt jävla underbar.....friends.gif
  • Anton Chigurh
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 14:59:09 följande:

Nu då?

Stopp...stopp.....STOPP.....FÖR I HELVETE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det där......kallas för uppmaning till sex.

Fast på en fotoutställning, eller ett museum (icke att massuppfitta cool.gif) så skulle det kallas konst. Men nu, gottfolk, så är vi på FAMILJELIV

Med allt vad det innebär. 

Ha en skön dag bland rumpor och kaffeserveringar.

Kram //Antonshiny.gif
  • Anton Chigurh
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 14:59:09 följande:

Nu då?

En otroligt vacker rumpa, för övrigt........WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    PrinsessanLeia skrev 2014-11-07 22:51:18 följande:
    Nej, jag har en liten rumpa.

Hela jag är petite förutom mina fötter som har normal storlek. Min lilla rumpa funkar så bra så liksom hela kroppen.
    Aaaah...underbart, Princess, verkligen underbart.....thumbs_up.gif
Svar på tråden Din rumpa