• taquine

Din rumpa

Gillar min rumpa väldigt mycket, rund , go, klapp och kramvänlig

Sjung och var glad
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 23:43:08 följande:
    Varför får jag så lätt att tro på dig smile5.gifsmile9.gif
    Klart du ska tro på mig fina EH 
    Sjung och var glad
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 20:16:45 följande:
    Meeeen jösses du är ju underbar !!! O just sådana mjuka leggings är så rätt för stor stjärt och kraftigt fina lår smile5.gif
    Haha du kan verkligen få till det att ge tjejer fina komplimager
    Goodness me
  • taquine
    Celines Essence skrev 2014-09-01 21:55:15 följande:
    Jag reagerar på när du skriver att de yngre männen endast skrapar på kärnan av ditt inre (typ)...Vore det inte spännande att låta någon öppna den där slutna kärnan?... och ändå låta dig vara barnslig. Väljer du medvetet män som du inte tror kan närma sig ditt inre ?...Fast jag antar att barnets pappa iof nådde ditt sanna jag smile1.gif

Vad gäller ålder och åldersnoja är det ju en nackdel att högre ålder minskar livet man har kvar, samt ökar risken för sjukdomar. ..men får man bara vara skapligt frisk tycker jag att det är underbart att vara lite äldre. Jag tycker att det finns så mycket fördelar med att vara lite äldre. Jag har ju passerat 40 och känner mig mer levande , fri och trygg än någonsin tidigare i livet.
    Där måste jag hålla med dig, har också fyllt 40 och känner mig vackrare , friare och kåtare än någonsin
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2014-09-02 19:20:36 följande:
    Ibland vill jag bara krama om dig, hårt och länge!
    Får jag hänga på också
  • taquine

Celine , måste säga att jag helt ändrat uppfattning om dig, du låter som en mycket klok och insiktsfull kvinna , kram på dig

Svar på tråden Din rumpa