Din rumpa
Varför inte inkludera alla rumpor, Ernst Hugo? Om det nu ska vara en feel good-tråd.
Varför inte inkludera alla rumpor, Ernst Hugo? Om det nu ska vara en feel good-tråd.
Du som har stor rumpa, trivs du med den?
Vad är bäst med rumpan?
Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?
HATAR min lilla rumpa. Den är ganska platt men framför allt så har jag smala höfter. Har ALDRIG fått någon komplimang. Alla män vill ha kvinnor med stora rumpor. Alla killkompisar pratar om läckra bakar och kommenterar kvinnor med breda höfter. Mina bröder också.
Ni som har stora rumpor kan sluta klaga. Ni vet inte hur vädelöst det känns med en liten rumpa !
Min rumpa gör sig bäst i åtsittande träningskläder.
Kalla mig konstig, men jag har verkligen ingen önskan om en annan rumpa än min egen. Jag kan visst se att kvinnor med större rumpor eller större skillnad mellan midja och rumpa än vad jag har kan se väldigt bra ut, men jag trivs ypperligt med min stjärt och skulle inte vilja byta ut den för allt i världen (även om jag nu jobbar en del på att förbättra tonus och funktion med träning) - tycker dessutom väldigt mycket om att framhäva den i både kjol och byxor.
Antagandet att man skulle vilja ha en större rumpa eller är missnöjd om man har en mindre rumpa eller smala höfter gör mig mest irriterad och får det att krypa lite i kroppen på mig.
Har viktpendlat mellan 55 och 90 kg i vuxen ålder, så storleken på rumpan har varierat en del.