Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Din rumpa

LaLola skrev 2014-08-10 00:10:23 följande:
    Tjenare EH! Nu är jag här igen. smile5.gif

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Har aldrig funderat så mycket på den faktiskt. Den sitter ju liksom...där bak. :-P

Vad är bäst med rumpan?
    Bra vaddering om man ska sitta på något hårt.

Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?
    Att den ser bra ut helt enkelt.
    Kommer det en bild på rumpan också eller ska vi bara sitta här och vänta på bättre tider?
  • lille Birger

Vissa kvinnor har ju naturliga handtag på höfterna som man kan ta tag i om man står bakom och kvinnan är framåtböjd.

• lille Birger
    LaLola skrev 2014-08-10 00:10:23 följande:
    Tjenare EH! Nu är jag här igen. smile5.gif

Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?
    Att den ser bra ut helt enkelt.
    LaLola skrev 2014-08-10 00:53:50 följande:
    Vet du, min röv visas upp nån annanstans på nätet.
    Du har en populär rumpa med andra ord. Flört

• lille Birger
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 00:51:13 följande:
    Birger, jag vill påminna ok att det är en feelgoodtråd. Be kind!
    Du vill dock gärna att det ska vara en feelbigtråd?
  • lille Birger
    MxMeNow skrev 2014-08-10 23:34:47 följande:
    Skulle vilja ha mer fyllnad och put.
    Så här alltså:

• lille Birger
    Jaded skrev 2014-08-11 20:43:08 följande:
    Prova att ignorera inlägg som inte tilltalar dig. Du kommer säkert att uppleva en förbättring av ditt dåliga humör då. smile1.gif
    dessan59 skrev 2014-08-11 21:39:23 följande:
    japp, jag trivs med min stora rumpa,tycker att den är mjuk och har former.
    playingintheshadows skrev 2014-08-11 22:28:46 följande:

Jag är nöjd med min rumpa. Den är stor, fyllig men ändå mjuk och fast. Snyggast är den i ett par tajta jeans eller ett par spets-hotpants!

Har aldrig träffat någon som inte gillat min rumpa så jag gillar den, ja :)

Vad har ni tre för omkrets runt stussen?

• lille Birger
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 10:46:44 följande:
    HATAR min lilla rumpa. Den är ganska platt men framför allt så har jag smala höfter. Har ALDRIG fått någon komplimang. Alla män vill ha kvinnor med stora rumpor. Alla killkompisar pratar om läckra bakar och kommenterar kvinnor med breda höfter. Mina bröder också.
    Ni som har stora rumpor kan sluta klaga. Ni vet inte hur vädelöst det känns med en liten rumpa !
    Och om du äter mer, får du inte större höfter då, eller lägger det sig mer på midjan?

• lille Birger
    Illusion skrev 2014-08-15 11:50:09 följande:
    Vad bra, då är vi kvinnor räddade!
    Jag gillar också lite fylligare tantrumpor.
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 00:18:40 följande:
    Oj jag har ingen aning, åtsittande byxor, sen om de är jeans eller leggings är skitsamma. Har som sagt svårt att hitta en bra modell av byxa till min modell av kropp. Åtsittande kjolfungerar också. Men jag tycker nog faktisk min rumpa är snyggast naken, får man tycka det om sin egen rumpa eller möjligen i trosor. Eller naken under kjolen smile1.gif Håller med Celine om känslan av nylon mot naken bakdel, mysigt värre. Finns massor som är mysigt och absolut i kombination med någon man har kemi med rent sexuellt. 

Sämst, sämst sämste, nä det finns inget som är sexuellt sämst med min rumpa, den är helt enkelt jäkligt bra, uppskattad och lyckas tydligen locka fram grottmannen, odjuret, galningen i män. och jag gillar galna män i just det sammanhanget. Rent sexuellt älskar jag min rumpa och den effekt den har på andra.
    Vad är det som driver din rumpa?
Svar på tråden Din rumpa