Vad händer med clearblue dubbel hormonindikator om den missar lh-stegring?
Hej! Ser att du har fört en liten monolog så jag tänkte att jag skulle göra det till en dialog istället! Jag har inte själv varit med om det du beskriver, däremot har jag kört med clearblue dubbel ett par månader.
Första månaden visades ingen blinkande smiley alls och på åttonde dagen började jag tro att jag hade börjat testa för sent men då fick jag fast smiley på en gång. Inget konstigt med det vad jag kan förstå, det är ju inte säkert att den detekterar östrogenet. Det konstiga var att det sen tog 22 dagar innan jag fick mens.
Den här månaden är jag nu inne på andra dagen med blinkande smiley så förhoppningsvis är ägglossningen på g. Det har gått mycket fortare än förra månaden så min misstanke är att jag kanske inte ens hade äl förra månaden - ska bli spännande att se när den fasta smileyn kommer och hur många dagar det tar till mens då.
Vet inte om detta gjorde dig något klokare men kanske en fingervisning om att man kanske inte alltid kan lita på de hära testerna ändå.. Även om Clearblue ska vara typ bäst..
En annan fråga, hur kommer det sig att du var på vul? Jag tror aldrig att jag har varit det, är inte det något man gör i samband med graviditet?
Kramar