Utredning Hösten 2014, följas åt?
Hur kommer det sig att ni får spolas det får inte jag utan vi hoppar direkt på ivf
Hur kommer det sig att ni får spolas det får inte jag utan vi hoppar direkt på ivf
Jag har fått ägglossning mellan dag 13-14 och så brukar mensen komma dag 28-29.
Jaha, var på julfest i torsdags och där var det ett par som gjorde ett uttalande inför alla i högtalarna att de väntade barn. Alla hurrade och applåderade så klart. Jag är jätteglad för deras skull men det kändes som en kalldusch i den goda stämningen som var och jag ville bara åka hem.. Fan vad bitter jag känner mig men några av er kanske känner igen er.. :(
Exakt :( Under tiden man själv kämpar så får man se både den ena och den andra få både ett och två barn.. Är det konstigt att man tar illa vid sig?
Jag testade med digitalt i morse men det vart negativt. Vet inte vad jag ska tro nu. Inga symptom, men det hade jag inte direkt förra gången heller. Så nu är det väl bara att invänta mensen på fredag.
Åh så spännande Decibel84!! Håller tummarna!
Testade igen i morse. Tyvärr blev det inget streck alls idag så jag räknar nog med mens idag eller imorgon. Verkar inte som att det ska lyckas. Nu får vi invänta svar från remissen istället.
Blåblomman, vad tråkigt :(
Jag väntar också svar på remissen. Undrar varför det dröjer så länge :(
Jag har en kur kvar av pergotime så det underlättar lite känslomässigt att ha ngt att hoppas på i väntan på en tid..
Hej!
Hoppas det är OK att jag hoppar in här!
Vi ska börja utredning i februari, har Ni behövt ta ledigt från jobbet mycket för att gå på undersökningar/provtagningar etc?