Inlägg från: Anonym (Killen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Killen)

gruppsex

Jag och min tjej och en (möjligtvis 2) kille till som tar hand om min tjej en kväll. - hade varit häftigt.

Men som ovan skriver - 6 killar och 4 tjejer där alla ligger med alla vore också häftigt. Just fler killar än tjejer tror jag är bra om inte tjejerna har sex med varandra med. Då kan killarna vila medan någon annan tar över. En trekant med två tjejer och en kille undrar jag hur bra den är egentligen om inte tjejerna leker med varandra? Skulle killen "knulla bort sig" dvs komma för fort kan det nästan vara över för hans del och då även tjejerna. Eller jag tror i allafall att det är svårt att tillfredsställa två tjejer som kille. Jag skulle då ha det och jag är väl en normalknullare skulle jag säga. Två killar på en tjej däremot förstår jag skulle kunna bli en härlig upplevelse för henne. :)

• Anonym (Killen)
    HannaS86 skrev 2014-08-11 13:09:10 följande:

Bara läst ts.

Jag är lite kluven. Har haft gruppsex med 3,4 och 5 killar och även på klubb där det blivit som gruppsex med närmare 10st. Det är svårt att "underhålla" flera så jag skulle nog säga 3 för att killarna också skulle bli nöjda.

Om däremot killarna är med på att det är mer av en happening och att de får några minuter var så hade det varit riktigt fräckt att testa på ett stoooort gb någon gång med många deltagare =)

Hur många tänker du dig? 10, 20, 30, 40 stycken män som får några minuter med dig var?
Svar på tråden gruppsex