HannaS86 skrev 2014-08-11 13:09:10 följande:
Bara läst ts.
Jag är lite kluven. Har haft gruppsex med 3,4 och 5 killar och även på klubb där det blivit som gruppsex med närmare 10st. Det är svårt att "underhålla" flera så jag skulle nog säga 3 för att killarna också skulle bli nöjda.
Om däremot killarna är med på att det är mer av en happening och att de får några minuter var så hade det varit riktigt fräckt att testa på ett stoooort gb någon gång med många deltagare =)
Ja, nu vet jag ju inte hur många du tänkte dig i ett stoooort gb, förmodligen betydligt fler än tio.
Kan ha en viss förståelse för dig att du kan fantisera om att bli knullad av många män vid ett tillfälle. För mig var det något helt nytt och visst insåg jag att situationen var lite crazy, vara pris till killarna om de vann sin cup, superfeministerna skulle gråta tårar i floder. Men det var även en turn on att ligga där o bara bli knullad liksom, även om jag vid en liknande situation idag skulle krävt att de brytt sig mer om mig. Men det kan ju killarna göra även om varje kille inte får så lång stund för sitt eget knull.Man skall bara vara medveten om att det kan bli lite skavigt med tiden, om du nu skall ha många med i gb:t. Jag fick bara åtta knull o redan när den sjätte höll på så tänkte jag faktiskt att det var ju bra att det inte var ett fotbollslag som skulle knulla mig. Nu blev jag väl kanske inte riktigt uppvärmd först, och jag tror att det kan vara en risk om ingen kille liksom känner att det är hans grej att få med tjejen på tåget s.a.s. Så det är ju viktigt att killarna känner sitt ansvar där så man är ordentligt uppvärmd och våt, då borde man ju klara fler än både åtta och tio.
Man får väl ta det lite lugnt dagen efter