BIM September 2014
Jovars.. Mår oförskämt bra än så länge så försöker njuta av det hehe . Är i 4+4 bara.. :/
Vad gullig du är! :)
Vad skönt, hoppas det fortsätter så! :) Hur har du mått vid tidigare graviditeter?
Vad gullig du är! :)
Vad skönt, hoppas det fortsätter så! :) Hur har du mått vid tidigare graviditeter?
Men usch vad illa det lät. Hoppas du förstår hur jag menar :(
Vad gulliga ni är allihop! :)
Dagens test gick väl inte så jättebra tyvärr, svävar fortfarande i ovisshet. Fick "ej gravid" på det digitala, men tycker mig ändå se ett tunt streck på stickan jag testade med samtidigt.. Men man borde väl gå efter det digitala? Får annars se om mensen kommer imorgon eller inte.. Kram!
Åh jag hade en sån fin dröm. Drömde att sambon köpte en massa saker till bebisen. I drömmen sa jag till honom att jag är ju inte ens gravid ännu. Nä sa han men det kommer. Lyckades också i drömmen att övertala honom att vi skulle ta en tur till gekås i ullared och inhandla alla bebissaker. Men det där händer nog inte i verkligheten. Till gekås får jag åka själv.
BIM idag men ingen mens än så länge. Hade tänkt testa mig idag också, men jag hade tydligen gjort slut på mina tester, trodde jag skulle ha en kvar. Tycker att jag har flera symtom, men det skulle ju också kunna vara tecken på att mensen är på G. Men det blir till att vänta och se :)