Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2014-11-18 09:21:50 följande:

Ja så himla tråkigt :( Jag har köpt dom av en kompis som hade beställt hem storpack, men har testat med olika sorters tester som alla visar likadant :/ Yes, jag är på BIM +4.

Dagens test på bild, syns rätt dåligt, menmen :/

Andra verkar se folks svaga test, men min mobil har nog sämre prestanda för jag ser inget :/
  • SecretlyMe
    TigerEmmlis skrev 2014-11-18 09:27:18 följande:

Tidigt att testa men jag kunde inte hålla mig!! ;-P

Äl +7 endast!

Kan det vara något på g?!?

Ser inget på originalet men skymtar något på det trixade. Men eftersom du lagt en röd ton på det trixade kan även ett vitt/grått streck se färgat ut. Säger av erfarenhet :/
  • SecretlyMe

Varit med om en otäck sak idag. Aftonbladet hade en artikel om en tjej som fått motta flera sexmail på 2 dagar. Eftersom de skrev efternamnet började folk söka på namnet och fick fram mitt nr, som tidigare varit dolt från nätet. Fick sms från en kille som påstod sig vilja hjälpa mig. Det var riktigt obehagligt och jag fick ringa Aftonbladet och be dom ta bort efternamnet. Innan jag ens såg artikeln blev jag riktigt rädd och undrade hur folk fått tag på mitt nummer. Nä fy....

• SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-11-20 16:14:05 följande:

Behöver lite pepp tjejer. Vi fick endast till det två gånger denna månaden: dag 16 och ÄL-dagen dag 18. Ska jag ens hoppas på att det tagit sig??

Klart du ska hoppas! Vi fick till det i förrgår och idag på äldagen vi med. Förhoppningsvis imorgon oxå. Lite kul då vi inte alls planerat sexet denna gång :)
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-11-20 17:44:59 följande:

Nej men fy vad läskigt! :o

Ja det var otäckt :/
  • SecretlyMe

Beräknad ägglossning idag. Fram till i förrgår hade jag mycket flytningar och kände ett snabbt kort stick i tjejmagen igår. Utan tester vet jag inget säkert, men nu är det väl bara vänta och se vad som händer :) Vi lyckades ironiskt nog pricka äl väldigt bra denna gång. Inte sexat varje dag men iallafall lördag, söndag, tisdag och idag (förhoppningsvis imorgon oxå).

Hur går det för er andra?

• SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-11-21 05:44:41 följande:

Vaknade precis av att jag blöder.. Orkar verkligen inte med detta, hoppas av hela mitt hjärta att det avtar..

Men :(
  • SecretlyMe
    Zora skrev 2014-11-21 06:27:51 följande:

Hoppas ni lyckats!!

Själv väntar jag på Äl som troligtvis kommer någongång sön-tors.

Tack!

Okej, hoppas det blir nåt denna gång! :)
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-21 06:38:18 följande:

Hoppas det tar sig nu!!! <3

Själv så väntar jag på ÄL. Sist tig det ju nästan en månad efter mf innan ÄL skedde, så vi får se hur det blir denna gång.

Tack <3

Okej. Håller tummarna för att den kommer igång så ni kan försöka igen :)
Svar på tråden BIM September 2014