• Lizzie09

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-10-08 13:13:22 följande:

Igår var första mensfria dagen så nu ska jag hoppa på min sambo igen! Tyvärr kommer hans bror på besök idag, men hoppas lite att han inte stannar så länge. Dels är det ju Bonde söker Fru på TV ikväll, och dels för att lite mys inte hade skadat. 

Är inne på 5:e dagen med Apiforce också. Märker ingen skillnad än, håller bara tummarna för att de inte ska rubba cykeln. 
    Bisolvon blev det också denna månad, mest för att jag låter som en gammal karl på morgonen med slemhosta. 
    Tempar gör jag också, bestämde mig för att köra det fullt ut. Tycker det är så sjukt intressant hur kroppen fungerar under en menscykel. Haha. 

Hur går det för er andra? Någon som närmar sig ÄL eller BIM? :) 

Jag är på BIM -5 och har ömma bröst, stick och drag i livmodern, illamående till och från samt ökade flytningar. Tänkte testa på fredag så får vi se! :)
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2014-10-09 19:23:23 följande:

Vem i denna tråd står näst på tur å ska grav-testa sig? smile1.gif

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Jag tänkte testa på söndag, har BIM på måndag :)
  • Lizzie09

Har BIM på måndag, men tänkte eventuellt testa imorgon. Är väldigt svullen om nedre delen av magen, har plötligt fått fet hy, har väldigt ömma och svullna bröst, är känslosam och mår riktigt illa av lukten av matos.. Snart får man reda på om det är mensen som orsakar allt detta eller om det kan bero på någonting annat! :)

• Lizzie09

Kaaan ha varit ett tunt streck på morgonens test, vågar dock inte börja hoppas ifall ögonen spelade mig ett spratt! Blir ett test imorgonbitti också :)

• Lizzie09
    Nostalgity skrev 2014-10-11 11:46:20 följande:

Åh vad spännande!

När ska du ta nästa test?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Tänkte testa imorgon igen :) När har du BIM?
  • Lizzie09
    carolinheiner skrev 2014-10-11 14:52:10 följande:
    Lägg upp bild?:)
    Är säkert bara mina ögon som ser ett tunt och nästan obefintligt streck, men här kommer bild från morgonens test :)
  • Lizzie09
    carolinheiner skrev 2014-10-11 17:02:19 följande:
    Jag kan också skymta något tunt streck :) men testa igen för att vara säker :)
    Åh, då kanske jag inte ser i syne ändå! Blir ett test imorgon också, håller tummarna! :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 17:23:28 följande:

Kan du inte ta lite längre ifrån ? Blir så suddigt

Ja det blev jättedålig kvalitet på bilden tyvärr, och har slängt det testet så kan inte ta ny bild.. Men ska ta ett nytt test imorgon och kanske ett digitalt, så då hoppas jag på ett tydligare svar! :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 17:49:10 följande:
    Okej :) men jag ser också något

På den andra :) spännande !!
    Jag kommer inte kunna sova alls inatt, haha! Hoppas verkligen att det är något nu så att det inte är något spökstreck!

Hur är det med dig nu VioloLaviose, vilken vecka är du i? :)
Svar på tråden BIM September 2014