Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM September 2014

sspp01 skrev 2014-09-08 17:09:45 följande:

Hej på er! Hoppas det är ok att jag hoppar in här :) hoppas innerligt på ett plus denna månaden! Är på dag 21 i cykeln efter ett tidigt missfall. Fick en glad smiley på ältestet på morgonen på dag 17 och vi hade sex samma kväll. Har väldigt oregelbunden cykel så har inte stenkoll på bim. Hoppas hoppas!!

Då skulle jag sätta bim på dag 15 efter äl. :) 
  • Det vackraste

Grattis till plus!! :D

mrshellstrom skrev 2014-09-09 08:25:27 följande:

Såhär ser det ut idag på bim-3.

Bättre streck och testet har inte torkat (15min gammalt).

Vad tror ni? :)

• Det vackraste
    Bebben84 skrev 2014-09-10 07:45:49 följande:

En timme efter testet har den bleknat lite men strecket är absolut kvar.

Shit det här är såå sjukt! Jag var så säker på ett neg test! Har till och med redan köpt hem nya test från CB! Sambon är bortrest och kommer hem imorgon bara så väntar med att berätta tills dess. Herregud att detta är sant!! Blir svårt att koncentrera sig på jobbet idag.

Tack alla ni fina underbara som grattat <3

Man kan som sagt visst må bättre när det är grav än inte. :D

Grattis!!
  • Det vackraste

Kan ju bli pos om tre dgr! :)

Det är för tidigt på bim-5

tre

Gummsan skrev 2014-09-10 09:24:42 följande:

Grattis till alla plus!!!

Själv är det typ BIM -5 och blanka test. På bilden: gravtest gravtest ältest

• Det vackraste

Tror nog att det var implsnteringen du kände ja. Känner igen din beskrivning.

Testa om fyra dar får vi se!

mystrollet skrev 2014-09-10 08:47:49 följande:

Hej! Behöver lite hjälp att tyda.. Hade äl i fredags (sex torsdag och fredag) och igår knäppte de som till mitt i tjejmagen (livmodern?) och va som en.... Borrande?tryckande Känsla på ett och samma ställe i typ 5 min.. Va isf på äl+4 men kan de verkligen varit ägget som fäste? Fick upp magkänslan och sa rätt ut, "nu fäste det allt!" haha... Vad tror ni?

• Det vackraste

Absolut nästa tar det!!

Lizzie09 skrev 2014-09-10 08:05:46 följande:

Det gick som väntat här, inget plus i sikte tyvärr! Känns som att mensen är på G också, så jag har nog gett upp hoppet om denna omgång :) Men nästa, då jäklar!

• Det vackraste

Vad jag läst Om mmonitorn så visar den inte alltid max fert men det kan absolut vara äl ändå.

Hade du tecken på äl så gå på dem. Helst ska man testa mellan 10 och 20 på dagen då lh brukar synas i urinen så kan vara att du testar så tidigt på morgonen som gör att du inte fick maxutslag. Lh börjar öka runt 5 på morgonen faktiskt och sen tar det några timmar i regel innan det kan ge utslag på test.

Carerra skrev 2014-09-11 07:19:33 följande:

Godmorgon tjejer och HJÄLP!! Efter 2 dagar med hög fertilitet på monitorn så gick den imorse ner till låg. Jag som var laddad för Max fertilitet nu :( Jag hade massor med ägglossningsflytningar igår och ont i tjejmagen idag så jag är övertygad om att jag haft/har ägglossning. Jag testar ju vid kl 5 på morgonen så kan det vara så att monitorn missat att slå om till max om det inträffade igår på dagen?? Vi hade ialla fall sex igår morse så fet borde finnas en chans. Får köra ikväll igen. Vad tror ni??

• Det vackraste

Grattis! !!!

CarlaVeloso skrev 2014-09-11 07:05:43 följande:

Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3

• Det vackraste
    Carerra skrev 2014-09-11 09:33:05 följande:

Tack för svar!

Idag är ialla fall ägglossningsflytningarna över, borde ägglossning varit igår då? Hur är det för er andra? Försvinner dom dagen efter ägglossning? Man får ju hoppas att vi hade sån tur att vi prickade att ha sex på rätt dag trots att monitorn inte visade Max.

När ägget släppt så brukar äl flyt vara kvar i 12-24 tim sedan försvinner de och det blir torrt eller en annan typ av sekret som är tjockare och beror på att progesteron ökar från den tomma äggblåsan som nu omvandlats till en sk gulkropp.

Så mycket troligt har du haft din äl. Hade ni sex inom tre dygn från äl så är det bra chans men går även 4-5 dgr före äl.
  • Det vackraste
    sanara88 skrev 2014-09-11 22:28:54 följande:

Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/

Kanske har stannat av....vilken vecka skulle du vara?
Svar på tråden BIM September 2014