Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose

Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?

Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/

• VioloLaviose
    carolinheiner skrev 2014-09-22 21:30:33 följande:
    Japp vi som vill stannar kvar i denna tråden :) uh vad jobbigt :(
    Då stannar jag med er också:)
  • VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2014-09-22 21:34:25 följande:

Se sex som njutning, gör något extra utav det. Nya ställen, ställningar eller tidpunkter.. Kanske bygga upp en attraktion redan flera timmar innan när ni är på jobbet och flyga över varann när ni.ses hemma? Jag vet inte, men lite småtips iallafall :)

Hela förra veckan har vi nuppat som kaniner haha... Men det är så fort ägglossning närmar sig så låser det sig..

Men kan berätta att framåt nattetid när alla knattarna sov, kröp vi på och det rejält!

Kör på ikväll med och imorgon. :)
  • VioloLaviose
    carolinheiner skrev 2014-09-23 07:40:09 följande:

OMG!! BIM +2 idag :) har nog inte fattat de ännu :) men visst fan e ja gravid :) phpcrtc6311437.jpg

Åh stort grattis!!
  • VioloLaviose
    Nostalgity skrev 2014-09-23 09:11:39 följande:

Här kommer en rätt udda fråga; är det någon som liksom.. luktat gravid?... På flytningarna?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Ja! Alltså mina har luktat lite spermaliknande från och till i kan graviditeter
Svar på tråden BIM September 2014