• Pyret 85

BIM September 2014

Jag vill passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år. Hoppas att 2015 blir vad vi önskar! <3

• Pyret 85

Ganska vattniga flytningar, testen var ganska starka men ännu inte positiva så jag tror på ÄL i helgen som jag sagt innan. Dock så har jag redan ont i brösten?? Någon av er som brukar ha det innan ÄL? Har aldrig haft innan förut utan bara efter.

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-01-01 12:12:33 följande:

Knaappeen - Hoppas på nidis :/

Pyret - inget jag varit med om tror jag..

Bim idag. Ingen mens i sikte ännu. Haft mycket mensvärk och trott den ska ha kommit sen i förrgår. Kan inte ta tempen idag, vi drack igår och haft en extremt osammanhängande sömn. Ville inte göra test igår för var stensäker på mens. Well, vi får vänta o se..

håller tummarna!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-01 14:54:58 följande:

Yes, snart dags! Blev förvånad över hur starkt testet visade, då måste ÄL kommer tidigare än beräknat denna gång. Vilket inte är mig emot! Flyttar man tillbaka BIM om ÄL kommer tidigare?

heja heja! Bestämde ni er för att försöka ändå?
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-01 17:54:02 följande:
    Ja vi bestämde oss för att göra ett försök till innan vi gör en liten paus i verkstaden :) Så nu hoppas jag verkligen att det tar sig! :)
    Jag håller tummarna för dig. 
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-01 19:28:25 följande:
    Våra tester ser rätt lika ut i styrka, då kanske vi får ÄL precis samtidigt, kul! :) Nu jäklar är det vår tur Pyret!
    Ja nu jäklar!!!
Svar på tråden BIM September 2014