• Pyret 85

BIM September 2014

Zora skrev 2014-12-07 09:28:39 följande:
    Enstaka låga temperaturer har ingen betydelse för om du haft Äl eller inte. Det som spelar roll är hur det ser ut på lång sikt. Du behöver alltså fler temperaturer för att kunna dra några slutsatser. Din låga är dessutom en tom ring så den är ju lite osäker.
    Jag har aldrig förstått det där med tom ring och färgad. för nästan alla mina är tomma ringar.. varför blir det så?
  • Pyret 85
    Zora skrev 2014-12-07 10:34:05 följande:
    Tomma ringar får man när FF anser att tempen är mindre pålitlig. Det vanligaste är att man tagit tempen vid en annan tidpunkt än man brukar (då får man oftast någon tom ring här och där) eller så tar man regelbundet tempen på varierande tider och då får man fler tomma ringar. Den kan man också ha angett någon särskild händelse som gör att FF tolkar tempen som osäker. Skulle kunna tänka mig att några såna saker kan vara feber, dålig sömn edyl. Har dock dålig koll på just det eftersom jag aldrig anger speciella saker så.
    Ja alltså jag tempar ju när jag vaknar, vilket inte alltid är vid samma tidpunkt. eller som imorse vaknade jag vid fem, och då tempade jag eftersom jag behövde gå upp och kissa. Jag går inte upp vid samma tidpunkt varje dag och därför är det svårt att alltid få samma tid.
  • Pyret 85

Ff har fortfarande inte satt ut ÄL på mig. Hade två dagar med förhöjd temp och sen sjönk den till vad jag har haft innan under cykeln och har stannat där två dagar. Så jag vet inte ens om jag haft ÄL....

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-09 06:38:26 följande:

Hmm.. Vad tror ni om dagens äl-test? php6toYTl62364.jpg

Tycker nog att teststrecket är en aaaning svagare än kontroll. Hade nog testat igen i em.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-09 07:12:29 följande:
    Var det ingen ÄL häromdagen? :/ (Vet inte alls hur sådana där tabeller fungerar..)
    Inte enligt min basaltemp.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-09 16:18:49 följande:
    Hoppas att det var ÄL och att molvärken beror på något väldigt positivt :) Jag tog nyss ett nytt ÄL-test och det var inte positivt. Funderar på om det var lite fel på det jag tog imorse, för det kontrollstrecket var inte lika starkt som kontrollstrecken på testerna jag tog nyss och det igår. Aja, vi får se vad som händer :)
    lite som ett annat äl-test som jag tog då. Då var nästan mitt teststreck lika starkt som kontrollstrecket men kontrollstrecket var svagare än andra test jag tagit.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-10 08:10:12 följande:

ÄL-testerna har visat svagare och svagare sedan jag började testa i måndags, så ÄL var förmodligen förra veckan. Vilket gör att BIM flyttas Bak lite, inget mig emot! :) Så nu ligger BIM förmodligen någonstans mellan den 15e och 20e ungefär. Dock hade vi inte så mycket sex förra veckan, så nu håller vi tummarna..

Hur går det för er andra tjejer?

BIM den 18 för mig och är på ÄL+6. Öm i bröstvårtorna. men det är det enda.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-10 08:10:12 följande:

ÄL-testerna har visat svagare och svagare sedan jag började testa i måndags, så ÄL var förmodligen förra veckan. Vilket gör att BIM flyttas Bak lite, inget mig emot! :) Så nu ligger BIM förmodligen någonstans mellan den 15e och 20e ungefär. Dock hade vi inte så mycket sex förra veckan, så nu håller vi tummarna..

Hur går det för er andra tjejer?

Du fick snabbt ÄL efter mf. Önskar min kropp var lika bra på att återhämta sig. fick äl exakt en månad efter mitt mf.
Svar på tråden BIM September 2014