BIM September 2014
Vaaa? Nej! :( vi finns alla här om du behöver ventilera, finns privat på meddelande om du hellre vill det <3 massa styrkekramar till dig.
Tack fina du, kram
Vaaa? Nej! :( vi finns alla här om du behöver ventilera, finns privat på meddelande om du hellre vill det <3 massa styrkekramar till dig.
Nej vad tråkigt :( Kram!
Okej, men om du ångrar dig så vet du var jag finns. :) det löser sig nog ska du se <3
Men neeeej Tusen kramar
Neej :( Hoppas allt löser sig! Du kommer vara saknad här inne <3
Oavsett så hoppas jag att du mår bra snart, med eller utan honom, men hoppas så klart att ni fortsätter vara ett par, men det får ni såklart fixa privat, det är ju inget vi behöver lägga oss i :)
Ja vi kan behöva nån extra tumme sådär :) tack detsamma <3
Idag visade testet helt blankt, så nu känns det skönt att jag kan släppa denna röra och ovisshet för att gå vidare och ställa in mig på nästa ägglossning. Förmodligen blev det ett tidigt missfall och jag hoppas verkligen att nästa vill stanna. Tack för allt stöd!
Ingen graviditet här inte! Attans :-/
:( :( nej!! :( du kommer vara saknad här inne :( välkommen tillbaka när du vill! Vi finns här för dig! <3
SRMmamma87 - vad härligt! Hoppas nu att ni lyckas. Och tack för din omtanke! Kram