BIM September 2014
Konstigt att du för såna flytningar nu efter ÄL. Håller tummarna att det betyder graviditet!!
Konstigt att du för såna flytningar nu efter ÄL. Håller tummarna att det betyder graviditet!!
ÄL +9 känner inte ett piss Syndafloden väntas på Söndag.
Usch, har sån jävla mensvärk.. Känns väldigt konstigt i kroppen.. Hoppas det inte är en cysta igen :(
Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva.
Suck, ett fett minus på Bim-2/3.
Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.
Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(
Jag väntar fortfarande på ÄL. Lite krämiga flytningar och igår lite starkare streck på testet. Om nån dag tror jag det blir pos.
Har varit ute på promenad och när jag kom hem så hade det kommit en blodfläck i trosan, kom även när jag torkade mig. Vad kan detta vara???
Tempen nere imorse. Så mens idag eller imorn. Sån sjuk ångest. Vet inte om ja vill försöka mer. Orkar inte bli såhär ledsen hela tiden. Så säger vissa som tex min syster: sluta försök så händer de.. Hon fick bebis i april. Man ba jo tjena. Har haft oskyddat 13 mån, detta blir 6 mensen detta år, får inte hjälp för ja e "överviktig". Ärligt vill bara dö.
Testade i morse på ÄL+11 och BIM-1. Tokblankt såklart
Blir tyvärr en jul utan bebis i magen.