• Lizzie09

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2015-08-19 19:01:27 följande:
    Ja väntan mellan ÄL och bim är dryg men upplevde ändå att tiden mellan mens och ÄL var drygare. Jasså ni med, vart? vi åker till rom på tisdag. Och på lördag blir jag fru. Tiden går sjukt snabbt nu.
    Ja det är sant, mellan ÄL och BIM finns det iallafall en förväntan och spänning jämfört med mellan mens och ÄL som är dötrist :)
    Vi åker till Bulgarien, ska bli såå härligt! Ååh det låter helt underbart, både resan och bröllopet! Stort grattis i förskott, och hoppas du får både en fantastisk resa och ett fantastiskt bröllop! :)
  • Lizzie09

Nu är ägglossningen över och jag tycker vi har prickat in den väldigt bra den här gången, så nu håller vi tummarna stenhårt att det blir ett plus under utlandssemestern!
    Hur ligger ni andra till? :)

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-08-22 10:12:18 följande:

Härligt Lizzie! Håller tummarna för dig.

Ha det så trevligt på semestern. Vi åker på tisdag till Sicilien så härligt att komma iväg. Kommer mest troligt att ha ägglossning under semestern. Är på dag 10 idag har slutat att testa men äl brukar kommer mellan dag 12-17 så det är dags att börja försöka idag ;)

Tack, håller tummarna stenhårt för dig också! :)
    Vad härligt med Sicilien, och kul att vi är tre stycken i tråden som åker utomlands på tisdag :P Ska bli väldigt skönt att komma iväg och få lite avkoppling, det har varit ett tufft år!
  • Lizzie09

Usch, mitt humör är verkligen Hemskt! Min stackars sambo får stå ut med mycket just nu på semestern.. Blir riktigt irriterad bara stackarn visslar eller låter när han äter. Antingen är det PMSen som dragit igång redan nu eller så är det kanske andra hormoner i omlopp! Äl +9 idag.

• Lizzie09

Testade negativt med cb imorse på äl +10. Har känt sen ÄL att jag har haft alldeles för höga förhoppningar den här månaden för mitt eget bästa, och därför känns extra mycket att få ett - nu. Fan också.

• Lizzie09

Nu kom mensen som väntat, precis när vi kommit hem från semestern. Det positiva är iallafall att cykeln verkar fungera som normalt efter missfallet.
    Reklamerade förresten en stav från testlagret precis innan vi åkte då den tidigare gett ett väldigt starkt spökstreck, så nu när vi kommit hem hade jag fått 19 (!) nya teststickor på posten helt gratis. Det var inte dåligt tycker jag!

• Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-09-02 16:00:15 följande:
    Tråkigt med mens, men bra att du kan se något positivt med det. Hoppas ni lyckades slappna av lite på semestern. 
    Ja det var tråkigt, men var rätt förberedd pga helgens negativa tester. Nu kommer vi ha fullt upp resten av månaden så alla tankar på bebisverkstad kommer (förhoppningsvis) ligga lite längre bak i huvudet. Börjar nytt jobb på måndag och så flyttar vi till hus i slutet på månaden, så vi kommer ha mycket att göra :) Semestern har varit jättebra och vi har verkligen kunnat slappa av och tagit det lugnt.
    Nytt BIM blir den 30/9!
    Hoppas ni får er hjälp snart, håller tummarna hårt för er <3
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-09-02 16:00:15 följande:
    Tråkigt med mens, men bra att du kan se något positivt med det. Hoppas ni lyckades slappna av lite på semestern. 
    Ja det var tråkigt, men var rätt förberedd pga helgens negativa tester. Nu kommer vi ha fullt upp resten av månaden så alla tankar på bebisverkstad kommer (förhoppningsvis) ligga lite längre bak i huvudet. Börjar nytt jobb på måndag och så flyttar vi till hus i slutet på månaden, så vi kommer ha mycket att göra :) Semestern har varit jättebra och vi har verkligen kunnat slappa av och tagit det lugnt.
    Nytt BIM blir den 30/9!
    Hoppas ni får er hjälp snart, håller tummarna hårt för er <3
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-09-06 22:07:54 följande:

Här är testet! 

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Spännande, det ser ju absolut lovande ut :)
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-09-07 08:32:27 följande:

Tog ett nytt imorse, tydligare streck.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Härligt, grattis! :)
Svar på tråden BIM September 2014