BIM September 2014
Vi åker till Bulgarien, ska bli såå härligt! Ååh det låter helt underbart, både resan och bröllopet! Stort grattis i förskott, och hoppas du får både en fantastisk resa och ett fantastiskt bröllop! :)
Nu är ägglossningen över och jag tycker vi har prickat in den väldigt bra den här gången, så nu håller vi tummarna stenhårt att det blir ett plus under utlandssemestern!
Hur ligger ni andra till? :)
Härligt Lizzie! Håller tummarna för dig.
Ha det så trevligt på semestern. Vi åker på tisdag till Sicilien så härligt att komma iväg. Kommer mest troligt att ha ägglossning under semestern. Är på dag 10 idag har slutat att testa men äl brukar kommer mellan dag 12-17 så det är dags att börja försöka idag ;)
Usch, mitt humör är verkligen Hemskt! Min stackars sambo får stå ut med mycket just nu på semestern.. Blir riktigt irriterad bara stackarn visslar eller låter när han äter. Antingen är det PMSen som dragit igång redan nu eller så är det kanske andra hormoner i omlopp! Äl +9 idag.
Testade negativt med cb imorse på äl +10. Har känt sen ÄL att jag har haft alldeles för höga förhoppningar den här månaden för mitt eget bästa, och därför känns extra mycket att få ett - nu. Fan också.
Nu kom mensen som väntat, precis när vi kommit hem från semestern. Det positiva är iallafall att cykeln verkar fungera som normalt efter missfallet.
Reklamerade förresten en stav från testlagret precis innan vi åkte då den tidigare gett ett väldigt starkt spökstreck, så nu när vi kommit hem hade jag fått 19 (!) nya teststickor på posten helt gratis. Det var inte dåligt tycker jag!
Här är testet!
Tog ett nytt imorse, tydligare streck.