• Pyret 85

BIM September 2014

heyorange skrev 2014-11-17 20:04:02 följande:

Tyvärr mens här! Så nästa BIM 16/12

nej vad trist! hoppas på nästa månad!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-17 19:55:21 följande:

När tror ni att man kan testa med ett digitalt? Stickorna visar ju fortfarande rätt svagt.

imorgon. Mina stickor har visat jättesvagt på BIM-4 och ändå har jag testat positivt på CB digitala.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-17 19:59:37 följande:
    Grattis på födelsedagen, och krya på dig! :)
    Tack!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-17 22:06:29 följande:

Vill bara tacka er alla för det stöd ni gett mig ända sen september. För att ingen av er är dömande och har en trevlig ton. Jag går in flera ggr om dagen, speciellt om jag känner mig nedstämd, för att ni alltid lyckas få mig att må lite bättre. Ni skänker hopp, empati och sympati.

Jag känner egentligen inte nån utav er, men jäklar vilka fina vänner ni varit och är. Hoppas era närstående förstår vilken tur de har som får ha er i sina liv. Kram på er <3

Åh du är så gullig! <3

Håller med om att alla här inne är ett himla stort stöd fast att vi inte känner varandra.

Jag hoppas att alla stannar kvar här fast man har plussat.
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-11-18 05:46:04 följande:
    Jag håller minsann koll på er varje dag, och håller tummarna! Jag dra med ett hemskt illamående varje morgon och förmiddag så det är väl inte tipp topp här. Men jag ser absolut det positiva i det. :) mindre än två veckor kvar tills vi får se lilla ärtan :)
    vilken vecka nu? hoppas du mår bättre snart.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-18 06:10:27 följande:

"Inte gravid" med det digitala idag och endast ett jättesvagt streck på stickan. Alltså vet inte vad jag gör snart, stickan borde ju ha blivit mycket starkare vid det här laget. Man kanske ska börja ställa in sig på att mensen kommer komma igen ändå?

neeeej! Och du är säker på att du hade ÄL när det var beräknat? Annars kanske det är för tidigt att testa ännu.
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2014-11-18 07:36:53 följande:

ÄL idag

lycka till och mys på!!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-18 08:43:27 följande:
    Är rätt säker på att ÄL skedde när den borde, så vet inte vad kroppen pysslar med :/ Är jag inte gravid så får ju mensen gärna komma istället så man kan börja om på ny kula.. Får ta ett test varje morgon och se om det blir starkare, annars får jag nog kontakta bm
    Håller tummarna för starkare streck!
  • Pyret 85
    TigerEmmlis skrev 2014-11-18 09:27:18 följande:

Tidigt att testa men jag kunde inte hålla mig!! ;-P

Äl +7 endast!

Kan det vara något på g?!?

Denna ser jag tyvärr inget på. Men den trixade kan jag ana något väääldigt svagt.
    Håller tummarna!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-18 09:21:50 följande:
    Ja så himla tråkigt :( Jag har köpt dom av en kompis som hade beställt hem storpack, men har testat med olika sorters tester som alla visar likadant :/ Yes, jag är på BIM +4.

Dagens test på bild, syns rätt dåligt, menmen :/
    kan ana något väldigt svagt.
Svar på tråden BIM September 2014