• FiiaN

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-09 10:45:24 följande:

Ni som passerat BIM samt har BIM idag - hur går det??

Milie, såg att du skrivit längre bak. Hur går det? Hur mår du?

Skickar en styrkekram till Glädje, fyfan att kroppen ska jävlas så!!

Jag har BIM+3 och väntar ivrigt på mina grav-tester! Trodde ju jag fick min mens (BIM+1), men va nog inte det, då det bara var som röd/rosa flytningar i 1,5 dag. Idag är det ingenting, och jag har fått nya bristingar på brösten, men dom är inte ömma.
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-09 10:57:16 följande:
    Så sjukt spännande! När ska du testa?
    Ja nästan lite för spännande! Får jag testerna idag så får jag väl testa imorgonbitti :)
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-09 11:09:06 följande:
    Jag ska också testa imorgon tänkte jag :). Är då på äl+12
    Åh va kul :D Hoppas du får ett fint plus!
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-09 11:14:15 följande:
    Ja det vore ju magiskt! :)
    Men det har inte tagit sig denna månad. Jag är säker på det. Mår alldeles för bra för det. Dock har jag ingen PMS heller som jag brukar ha men det däremot kan ha andra förklaringar, som tex att p-pillerna äntligen är ute från min kropp nu efter 3 månader :)

Vill se ditt plus imorgon ;)

Jag är precis som du! Bättre negativ och kanske få ett positivt svar, än att vara positiv och få ett negativt svar. Jag mår också bättre, inte lika trött, dock lite humörsvägningar vilket jag inte är van vid (inte min stackars sambo heller). Ja man vet ju aldrig, kroppen är ju så knasig ibland. :)

Får se om det blir ett plus :) Hur ska man kunna hålla sig om testen kommer idag? :D
  • FiiaN
    goaround skrev 2014-09-09 11:41:22 följande:

BIM idag :) tog ett test imorse som visade detta!

GRATTTTTIS :D Vilken lycka!
  • FiiaN

Åh mina tester kom precis :D Är nästan så nervös så jag skakar!

• FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-09 12:38:48 följande:
    Oooh! Hur ska du göra? :)
    Skulle vilja testa så fort killen kommer hem, men tror det är bäst att vänta till imorgon va? :)
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-09 12:45:44 följande:
    håll dig i 4 timmar och drick inget under tiden så funkar det :)
    Gör det? :D Kanske ska testa sen i alla fall då. Dock tror jag att jag kanske har UVI, men ska nog klara av att hålla mig ;) Är nog bättre att testa ikväll än imorgonbitti innan killen ska till jobbet, Kanske blir svårt att koncentrera sig på jobbet annars om det nu skulle vara positivt. :)
  • FiiaN
    vonlarsson skrev 2014-09-09 13:05:33 följande:

BIM idag så jag testade - är inte gravid. :( Så om någon vill flytta mig till rätt ställe på listan vore det kalassnällt - surfar från telefonen och är rädd att jag sabbar listan om jag provar.

GRATTIS till alla som plussat och jag håller tummarna för många fler plus. Kram!

Åh va synd :( Men din tur kommer! Stora kramar!
  • FiiaN
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:35:28 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Gatttis :D Va kul! Hoppas det kommer gå bra :)
Svar på tråden BIM September 2014