BIM September 2014
Och oj vad det plussas i tråden. Någon kvar som inte plussat ännu??
Och oj vad det plussas i tråden. Någon kvar som inte plussat ännu??
Då är vi några kvar som inte plussat ännu. Det är ganska tyst i tråden. Åh jag tycker det är jobbigt att inte veta när jag har ÄL.
Skrev ju förra veckan att jag tyckte det kändes lättare efter mf denna gången men i söndags bröt jag ihop totalt. Grät typ hela dagen.
Jag vet inte ens när jag ska ha ÄL så vi får väl se. Kanske typ den 25:e om jag räknar längden på de senaste cyklarna och då blir BIM 9/12. Men jag vet ju själv hur skruvad min cykel var efter förra mf och då hade jag ÄL på dag 29 så om det blir lika nu så är det ÄL typ 3-4/12 och då blir BIM 17-18/12. Kanske en fin julklapp???
Hm jag undrar varför min temp fortfarande är hög? pendlar mellan 36.4-36.6 precis som efter ÄL. Innan ÄL sist låg den ju på 36.3-36.4. Kanske allt hcg inte är ute ur kroppen ännu?
Skrev en del i denna tråden för ett tag sedan. Fick ett plus första månaden vi försökte men fick sedan ett tidigt mf. Har låtit det gå en mens men denna cykeln har vi försökt igen. Har ganska mycket symtom men idag på bim-1 så fick jag negativt test. Kommer inte kunna testa imorgon men ska testa igen på söndag.
Symtom idag: illamående (dock inte på morgnarna utan mest på eftermiddagarna), mycket flytningar, trött och lite ont i brösten men inte lina mycket som förra gången. Ryckningar i livmodern?!?
Om man plusade sent förra gången är det då logiskt att man plusar sent denna gången med?
Ingen mens än, BIM +1! Kände mig nästan säker på att den skulle komma idag, men den har inte kommit än iallafall :) Spänningen stiger!
Har en himla molvärk idag. Lite genomskinliga flytningar också. Vore ju ett under om det är ÄL som är på g redan. Vi får se helt enkelt.
Hade en liten spotting i förrgår och imorse kom mensen igång på riktigt...vilken dag hade ni räknat som första dagen?
Ifall det är idag så är bim 12/12