BIM September 2014
Ingen aning, men tror det. För om kontrast skulle göras före koksaltlösning så borde jag oxå fått det isåfall. Men jag gjorde bara koksaltlösning, så det är nog samma sak men det används nog olika på olika kliniker.
Ingen aning, men tror det. För om kontrast skulle göras före koksaltlösning så borde jag oxå fått det isåfall. Men jag gjorde bara koksaltlösning, så det är nog samma sak men det används nog olika på olika kliniker.
Hej vännen. Hur mår du idag?? Hur blev de? Fick ni till de? När fick du glad gubbe O när hade ni sex? Jag minns ett par gånger tidigare i år när jag åt letrozol. O sen tjafsa vi runt äl O typ kändes så jövla jobbigt.
Vill bara skicka en styrke kram O säga att vi är här för dig. Ja känner mig redan mentalt utmattad denna cykel är i väntan på bim. 13 dagar kvar O håller på bli knäpp. Känns svårare nu när jag vet att det finns en chans
Hej tjejer . Enligt era erfarenheter... brukar äl varit, är lr skall komma..när man får sådär ont och molande runt äggstockarna?
Fick även en vit flytning i samband med det.. men det var igår. Har lite ont på höger sida nu ikväll... dock inget sex än =)
[quote=76014164][quote-nick]Nostalgity skrev 2015-11-17 14:32:29 följande:[/quote-nick]fick vattniga flytningar i söndags och på fm iförrgår, en vit flytning på em i förrgår.... hade sex inatt ca kl 01. Tror ni det kan va för sent? =)[/
Ibland känns det som ett jäkla lotteri att pricka rätt. Bara att hålla tummarna och hoppas!
De krävs ju bara en enda spermie :)
Mår du bättre nu? Hur många kurer skulle ni köra?
Rensade min inbox i mailen idag och hittade en order för testlagret i juni 2013. Då började jag kolla min ÄL för att veta när vi skulle köra när vi väl började försöka
Kan inte fatta att det bara ett försök kvar på detta år....... Äl +7. Bim nästa fredag. Nervös O rädd
Så svårt att inte hoppas med onda bröst och kramper i tjejmagen, men jag vet ju att det bara är Pergotime som spökar....
När har du bim?
Har redan ringt och frågat om provsvar, fick veta att vår läkare vill samla allt till mötet. Konstigt då andra verkar ha fått veta direkt
Vi går via landstinget, men det hade gått betydligt fortare för oss om vi bara tagit blodproven innan första mötet. Vi hade absolut varit klara då vid det här laget.